أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۳۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
شمشیرباز اسلحه سابر تیم ملی ایران که در المپیک ریو عملکرد قابل توجهی داشت و چهارم شد، ضمن دریافت پاداش پنجاه میلیون تومانی و سهمیه استخدام، سفیر "رفاه و منزلت" می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مجتبی عابدینی شمشیر باز اسلحه سابر تیم ملی ایران در المپیک ریو از سوی فروشگاه های زنجیره ای رفاه معادل پاداش طلایی های المپیک ریو(پنجاه میلیون رفاه کارت و سهمیه استخدام) دریافت خواهد کرد.

در جلسه ای که با حضور دکتر فرشید گل زاده، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و مجتبی عابدینی برگزار شد، ملی پوش کشورمان با تقدیر از حمایت رفاه از مدال آوران گفت: هر ورزشکار در کنار حمایت و دلگرمی مردم به توجه مسئولین هم نیاز دارد و این پاداش ها از سوی شرکت رفاه می تواند در بالا بردن روحیه و انگیزه آن ها در افتخار آفرینی برای کشور موثر باشد.

وی افزود: من تجربه حضور در سه دوره از بازی های آسیایی و دو دوره المپیک را در کارنامه دارم اما در این مدت هیچ شرکت خصوصی حمایت جدی از ورزشکاران را در دستور کار نداشت، فروشگاه رفاه با حمایت از مدال آوران کاروان ایران در المپیک گام مهم و موثری در روحیه دهی به ورزشکاران برداشت.

در ادامه این جلسه، دکتر گل زاده با اشاره به اضافه شدن ورزش به سبد خانواده و اهمیت آن گفت: همان قدر که شرکت فروشگاه زنجیره ای رفاه به کیفیت سبد خانوار ایرانی ها و رفاه آن ها اهمیت می دهد، ورزش و سلامتی مشتریان نیز در الویت قرار دارد، ما برای این هدف با حمایت از مدال آوران و دعوت همکاری آن ها با رفاه، قصد داریم پیام های سلامتی را از زبان ورزشکاران به مردم برسانیم و رفاه می تواند بستری برای خدمت به مردم در این زمینه باشد.

مدیرعامل رفاه همچنین با اشاره به تاریخ ساز شدن عابدینی در المپیک ریو افزود: تلاش پدیده شمشیربازی قابل ستایش و بسیار ارزشمند بود. ما ارزش بسیاری برای زحمات شایسته پدیده شمشیربازی قائل هستیم و در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت فروشگاه های رفاه، تصمیم گرفتیم که به عابدینی پاداش طلای المپیک رفاهی ها را تخصیص دهیم.

همچنین در روزهای آینده طی مراسمی با شکوه از سوی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، ملی پوش ارزنده کشورمان به عنوان سفیر "رفاه و منزلت" معرفی و تجلیل خواهد شد.

پیش از المپیک با امضای تفاهم نامه ای مابین فروشگاه های زنجیره ای رفاه و کمیته ملی المپیک این شرکت به عنوان حامی مدال آوران ایران در المپیک معرفی شد.

بزودی در مراسم هایی از سوی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از مدال آوران ایران در المپیک تجلیل و جوایز آنها اهدا خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها