يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۳۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
اپراتور دوم موبايل از افزوده شدن خدمات نسل چهارم اينترنت همراه به رومينگ بين‌الملل خود خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، مشتركان اين اپراتور مي‌توانند از اين پس در سفرهاي خارجي خود نيز از شبكه پرسرعت نسل چهارم اينترنت همراه (LTE) بهره‌مند شوند.

امكان استفاده از آخرين نسل فناوري اينترنت همراه در حال حاضر بر روي اپراتور LGU+ در كشور كره جنوبي،Taiwan Mobile  در كشور تايوان و Omantel در كشور عمان فراهم شده و در آينده نزديك به كشورهاي ديگر نيز گسترش خواهد يافت.

همچنين مشتركان اپراتورهاي فوق نيز مي‌توانند در هنگام مسافرت به ايران از شبكه گسترده نسل چهارم اينترنت همراه ايرانسل استفاده كنند.

مشتركان اعتباري ايرانسل مي‌توانند با شماره‌گيري كد دستوري *111*1# پيش از خروج از كشور نسبت به فعالسازي سرويس رومينگ اقدام كنند و نيز با شماره‌گيري كد دستوري *111*3# بسته‌هاي اينترنت ويژه رومينگ را فعال و با شماره‌گيري *111*6# از مقدار باقيمانده اعتبار بسته‌ها اگاه شوند.

اپراتور دوم اين امكان را براي مشتركان خود فراهم كرده تا در سفرهاي خارجي خود به استفاده از خدمات تلفن همراه حتي در هواپيما ادامه دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها