أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۳۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
عضو كميسيون تلفيق برنامه ششم توسعه مجلس شوراي اسلامي مي‌گويد كه موضوع حق‌پخش از برنامه ششم توسعه با يك رأي اختلاف از بين پيشنهادهاي دولت حذف شده است.

به گزارش پایگاه 598، سيداحسان قاضي‌زاده هاشمي، نماينده فريمان و عضو كميسيون تلفيق برنامه ششم توسعه در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص موضوع حق‌پخش تلويزيوني اظهار داشت: موضوع پرداخت حق‌پخش تلويزيوني به ورزش كه در برنامه ششم توسعه آماده است، در كميسيون فرهنگي با يك اختلاف رأي نياورد و اين موضوع از پيشنهادهاي دولت حذف شد.

وي درباره اينكه در گزارش مركز پژوهش‌هاي مجلس به اين موضوع به صورت اساسي پرداخته شده و تأكيد روي حل مشكل حق‌پخش و پرداخت آن بود و چطور اين مسئله رأي نياورده و حذف شده است، گفت: نماينده مركز پژوهش‌ها در جلسه خلاف موضوعي كه شما مي‌گوييد عمل كرد و موضوع انتقادي نسبت به پرداخت حق‌پخش به ورزش داشت. نماينده مركز پژوهش‌ها دفاعي از پرداخت حق‌پخش نكرد و در نهايت با حضور نمايندگاني كه از صداوسيما و ارگان‌هاي ورزشي براي دفاع آمده بودند، پرداخت حق‌پخش رأي نياورد.

نماينده فريمان و عضو كميسيون تلفيق برنامه ششم توسعه در مجلس شوراي اسلامي افزود: بررسي اين ماجرا مراحل ديگري دارد و يك مرحله ديگر باقي مانده است. اين مسئله بايد در كميسيون تلفيق هم كه با حضور نماينده كميسيون فرهنگي برگزار مي‌شود، مورد بررسي قرار گرفته و تصميم نهايي در اين خصوص گرفته شود.

قاضي‌زاده تأكيد كرد: نمايندگان صداوسيما كه به جلسه آمدند از عدم پرداخت حق‌پخش دفاع كردند. چهار پنج نفر هم از مجموعه ورزش كشور در اين جلسه بودند كه نتوانستند ادله قوي داشته باشند. اميررضا خادم، معاون پارلماني و مناف هاشمي، معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان و محمدرضا ساكت هم از فدراسيون فوتبال در اين جلسه بودند و ادله‌شان را ارائه كردند.

وي درباره اينكه آيا امكان دارد در كميسيون تلفيق موضوع حق‌پخش دوباره به جريان بيفتد يا اين مسئله قطعاً از برنامه ششم توسعه حذف شده است، گفت: در كميسيون تلفيق گزارش كميسيون فرهنگي از جلسه‌اي كه برگزار شده اعلام خواهد شد. اين موضوع دوباره در كميسيون تلفيق مطرح و رأي‌گيري مي‌شود. مجموعه ورزش هم بايد ادله قوي و پيشنهادهاي خود را ارائه دهند تا مورد بررسي قرار بگيرد. اگر ادله آنها قوي باشد، ممكن است در رأي‌گيري تأثير بگذارد.

عضو كميسيون تلفيق برنامه ششم توسعه در مجلس شوراي اسلامي درباره اينكه مهدي تاج، رئيس فدراسيون فوتبال اعلام كرده براي حل حق‌پخش تلويزيوني به مجلس پيشنهاد داده است، اظهار داشت: آقاي تاج پيشنهاد مشخصي نداده و منتظر پيشنهاد كتبي آنها هستيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها