يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۳۵۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۸     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
معاون حرفه‌اي و قهرماني وزارت ورزش، تأكيد دارد اعضاي هيأت مديره استقلال و پرسپوليس بايد خودشان مديرعامل را انتخاب كنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نصرالله سجادي معاون ورزش حرفه‌اي و قهرماني وزارت ورزش، درباره بازي تيم ملي فوتبال ايران با قطر در چارچوب مسابقات مقدماتي جام جهاني 2018 اظهار داشت:‌آقاي جهانگيري روز گذشته در تمرينات تيم ملي حاضر شد و با بازيكنان صحبت كرد. تعابيري كه كاپيتان و سرمربي تيم ملي به كار بردند، جالب بود حتي كي‌روش به شوخي به جهانگيري گفت كه شما يار دوازدهم ما هستيد و مي‌توانم يكي از بازيكنان را خطر زده  شما را جايگزين كنم.

وي افزود: حضور جهانگيري در اردوي تيم ملي به موقع بود چرا كه جام جهاني هم براي ما مهم است. بازي اول هميشه بازي مهمي به شمار مي‌رود. ورزشكاران ما آماده هستند و روز گذشته هم روحيه‌شان مضاعف شد. اميدوارم با رايگان شدن مسابقه تماشاگران زيادي به ورزشگاه بيايند چرا كه حضور مردم براي تيم ملي مهم است. ما در گروه آساني قرار نگرفته‌ايم اما تيم خوب و جواني داريم.

سجادي همچنين در پاسخ به اين سوال كه چه زماني قرار است مديران عامل سرخابي‌ها معرفي شوند، گفت: اين دو باشگاه بعد از فراز و نشيب دو، سه سال قبل كه طبيعي هم بود حالا به آرامش رسيده‌اند و سهميه آسيا را هم گرفته‌اند كه اين اتفاق با همين سرپرستي بوده است.

معاون حرفه‌اي و قهرماني وزارت ورزش در پاسخ به سوال ديگر مبني بر اينكه افتخاري فعلاً حق امضا ندارد،‌تصريح كرد: امضاي او معرفي شده اما بايد مسيري در وزارت دارايي طي شود كه طبيعي است. من بارها گفته‌ام هيأت مديره بايد روي انتخاب مديرعامل تصميم بگيرد و هميشه سعي من اين بوده اختيار قانوني دو باشگاه را به آنها گوشزد كنم. درست است كه از نظر قانوني اين دو باشگاه در اختيار وزارت ورزش هستند اما دليلي ندارد براي هر چيزي دخالت كنيم.

سجادي همچنين با اشاره به بازنشسته بودن بهرام افشارزاده تأكيد كرد: به خاطر قانون كه از ارديبهشت ماه ابلاغ شده طبيعي بود افشارزاده نتواند ادامه دهد. ما قرار است اين قانون را در مديريت‌هاي ديگر هم اعمال كنيم و براي اين موضوع سقف زماني داريم. ديگر كسي نمي‌تواند از دولت به دليل بازنشسته بودن مجوز بگيرد. اين اختيار حتي از دولت هم گرفته شده است.

وي درباره اينكه هدف شما از انتشار قرارداد مالي استقلال و پرسپوليس چه بوده، يادآور شد: قبلاً‌ گفته بوديم رقم قراردادها نبايد از يك مبلغي بيشتر باشد ما با اين موضوع برخورد مي‌كنيم و فدراسيون فوتبال را موظف خواهيم كرد تا قرارداد بيشتر را نپذيرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها