أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۳۶۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
يك فعال مصري، فتنه‌انگيزي آل‌سعود در منطقه را در راستاي جلب رضايت آمريكا و حفظ اركان متزلزل نظام پادشاهي خود توصيف كرد و گفت:‌ اين اقدامات به نفع رژيم اشغالگر صهيونيستي است.

به گزارش پایگاه 598، «ابراهيم فضلون» هماهنگ كننده كل كمپين «سرزمين من» در دفاع از مصري بودن جزاير تيران و صنافير، در گفت‌وگو با فارس در قاهره با اشاره به موارد گسترده جرايم دولت و پليس آمريكا عليه مردم اين كشور و بخصوص خشونت هاي نژادي عليه سياهپوستان اظهار داشت: دولت آمريكا با زياد سخن گفتن از حقوق بشر جهانيان را با آن فريب داده در حالي كه خود به آن عمل نمي كند.

وي افزود: جرايم آمريكا از زمان تشكيل اين كشور به دست استعمارگران اروپايي متوقف نشده است و هم اينك هم توسط سازمان صهيونيست جهاني اداره مي شود .

فضلون با بيان اينكه جنايات آمريكا در خاورميانه را كه با همدستي آل سعود صورت گرفته هرگز فراموش شدني نيست، گفت: كشتار، خونريزي‌ها، چپاول سرزمين و به تاراج بردن ثروت‌ها و نابودي كشورها از جمله جرايم آمريكا در منطقه است.

وي افزود: آمريكا سال‌هاست افغانستان را شبانه روز بمباران مي‌كند و بر رژيم‌هاي حاكم بر كشورهاي عربي سلطه‌گري مي‌كند و  همچنين با فتنه‌انگيزي طائفه‌اي و مذهبي بين ملت‌هاي عربي و اسلامي به دنبال تجزيه خاورميانه است.

فعال مصري گفت: آمريكا با كمك عربستان گروه‌هاي تكفيري را ساخته و پرداخته كرده و آنها را به سوريه، لبنان، ليبي، عراق و يمن فرستاد تا اين كشورهاي عربي را نابود كرده و آنها را تحت سلطه خود بگيرد.

فضلون حمايت آمريكا از رژيم صهيونيستي را در چارچوب مناقشه اعراب و اسرائيل خواند و گفت: آمريكا مي‌خواهد رژيمي وابسته به خودش در قلب جهان عرب ايجاد شود و با تجزيه كشورهاي عربي آنها را سرگرم مشكلات خود كند و بدين ترتيب همه كشورها از لحاظ نظامي و اقتصادي تحت سلطه آمريكا و همپيمان صهيونيستي آن باشند.

وي با تاكيد بر اينكه ملت‌هاي لبنان، فلسطين، سوريه و يمن نمونه واقعي مبارزان در مسير حق هستند، گفت: همان گونه كه جمال عبدالناصر گفت چيزي كه با زور گرفته شده تنها با زور بازگردانده مي‌شود و مقاومت مردمي تا آزادسازي سرزمين‌هاي اشغالي از چنگ صهيونيست‌ها و ناكام گذاشتن توطئه‌هاي آنها در كشورهاي عربي ادامه خواهد داشت.

فعال مصر وحدت بين كشورهاي اسلامي را راه پيروزي حق و عدالت خواند و گفت: در اين حالت است كه همه جهان را تسخير مي‌كنيم، همه در صلح و دوستي به سر مي‌برند و از ظلم و فساد و استبداد در آن خبري نيست.

فضلون فتنه انگيزي آل سعود در منطقه را در راستاي جلب رضايت آمريكا و حفظ اركان متزلزل نظام پادشاهي خود توصيف كرد و گفت:‌ اين اقدامات به نفع رژيم اشغالگر صهيونيستي است.

وي افزود: عربستان با گسترش وهابيت شيوخ تكفيري را ترتيب كرده كه شبانه روز مردم را تكفير مي‌كنند و از طريق رسانه‌هايشان اقدام به فتنه‌انگيزي مذهبي مي‌كنند و اگر به تاريخ رجوع كنيم مي‌بينيم كه صهيونيست‌ها بنيانگذار عربستان بودند تا مقدسات اسلامي و عربي را نابود كرده و ملت‌هاي عراق، يمن، سوريه، لبنان و مصر را تحريم كنند اما تا زماني كه ملت‌هاي شريفي در منطقه مقاومت مي‌كنند عربستان و اربابانش نمي‌توانند آنها را به غل و زنجير درآورند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها