أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۳۶۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
هيأت انصارالله يمن كه در عراق به سر مي‌برد با «عمار حكيم» رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق ديدار كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، صبح امروز (سه شنبه) هيأت انصارالله يمن به رياست «محمد عبدالسلام» سخنگوي اين جنبش، با «عمار حكيم» رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق ديدار كرد.

طبق بيانيه دفتر عمار حكيم، وي در اين ديدار گفت: بحران يمن و راههاي حل آن و تحولات امنيتي و سياسي در اين كشور، مهم‌ترين موضوعاتي بود كه در ديدار با هيأت يمني كه تعدادي از نمانيدگان گروههاي سياسي يمن را در بر داشت، مطرح شد.

عمار حكيم در اين ديدار افزود: تشكيل هيأتي براي گفت‌و‌گو طبق قانون اساسي سپس اعلام تشكيل شوراي سياسي كه به تأييد پارلمان يمن رسيد را ارج مي نهيم.

وي بر ضرورت حضور همه يمني‌ها در روند سياسي و حفظ وحدت يمن تأكيد كرد.

اين هيأت روز يكشنبه گذشته وارد عراق شد و روز گذشته (دوشنبه) با «ابراهيم الجعفري» وزير خارجه عراق ديدار كرد.

اين سفر كه مهم ارزيابي شده علاوه بر عراق شامل چند كشور ديگر خواهد شد و قرار است طي آن انصارالله با سفر به عراق، سوريه و لبنان تأييد اين كشورها در خصوص شوراي سياسي تشكيل شده از سوي انصار الله و كنگرده مردمي را جلب كند.

به گفته پايگاه خبري «عربي 21»، انصار‌الله تقريبا مطمئن است كه بغداد گام اتخاذ شده در راستاي تشكيل شوراي سياسي را تأييد خواهد كرد به همين دليل به عراق سفر مي‌كنند.

ماه گذشته انصار الله و كنگره مردمي يمن اعلام كردند با تشكيل شوراي سياسي امور كشور را اداره خواهند كرد؛ اعضاي 10 نفره اين شورا در 14 ماه جاري ميلادي (آگوست) از پارلمان يمن رأي اعتماد گرفتند و در برابر نمايندگان سوگند ياد كردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها