يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۳۷۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۵     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
شاکری :
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه بمب خبری اصلاح طلبان ترقه از آب درآمد، گفت: انتشار فهرست ناقص و مخدوش از سوی یک کارشناس در سایت اصلاح‌طلب و بازنشر آن در دیگر سایت‌ها بداخلاقی، جرم و ناجوانمردانه است.

به گزارش پایگاه 598، مجتبی شاکری در گفت‌وگو خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره پیروزی اصولگرایان در انتخابات شورای شهر تهران، اظهار داشت: برخی دوستان می‌گویند موج خبری ایجاد شده یا انفجار خبری که اخیراً رخ داد ربطی به انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر ندارد در حالی که به نظر من بسیار معنی‌دار بوده و است.

وی با اشاره به اینکه بیرون از شورا جلسات متعددی برای اینکه انتخابات شورای شهر را تحت تأثیر قرار دهند تشکیل می‌شد و اخبار آن به دست ما نیز می‌رسید، ادامه داد: انتشار فهرست ناقص و مخدوش از سوی یک کارشناس در سایت اصلاح‌طلب و بازنشر آن در دیگر سایت‌ها بداخلاقی، جرم و ناجوانمردانه است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: در جلسه یکشنبه گذشته شورای شهر بسیار منطقی درباره موضوع اخبار منتشر شده که مربوط به واگذاری املاک شهرداری به افراد خاص بود با درایت سخن گفته شد دوستان بر این باور هستند که مقابله کردن با مفاسد و ویژه‌خواری‌ و رانت‌ها چه در دولت و چه در شهرداری حتما باید پیگیری شود اما نحوه پیگیری آن با اتهام‌زنی و اطلاعات مخدوش و شایعه پرانی امکانپذیر نیست. به عقیده بنده بمب خبری آنها ترقه از آب درآمد!

وی درباره اظهار نظر یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان پیروز اخلاقی این انتخابات هستند، اظهار داشت: این عضو شورا عینک دودی به چشم داشته و صحنه را ندیده است! صحنه کاملاً علیه اصولگرایان بود. مگر سایت منتشرکننده این اخبار متعلق به اصولگریان است؟ آنها با این اخبار یک موج ایجاد کردند،‌ چطور این موضوع را انکار می‌کنند؟

شاکری با بیان اینکه برخی افراد به طور واضح در مقابل بسیاری از مسائلی که در جامعه می‌گذرد سکوت می‌کنند، گفت: چرا دوستان درخصوص بدهی‌های دولت به شهرداری اقدام نمی‌کنند تا مسئله حل شود؟ متأسفانه دوستان چشم خود را می‌بندند و آنجایی که صحبت از شهرداری می‌شود بزرگنمایی می‌کنند در حالی که باید متعادل بود زیرا در این صورت می‌توان قضاوت کرد. هجمه‌ای که صورت گرفت واقعیت داشت و نمی‌دانم مصداق اخلاقی که از آن سخن می‌گویند، چیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها