يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۴۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
کودک 11 ماهه اماراتی خوش شانس پس از قرعه کشی برنده خودروی مازراتی گرانقیمت شد. او کوچکترین فرد دنیا است که می‌تواند یک مازراتی داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه ایران، «حمید موهایری»11 ماهه در حالی که روی خودروی گرانقیمت خود نشسته بود در مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت.
 
این قرعه کشی توسط فراخوان «جزیره یاس» در ابوظبی امارات صورت گرفت.جوایز گرانقیمت این کمپین شامل میلیون‌ها درهم، خودروهای فراری و مازراتی و سفر‌های تفریحی گرانقیمت است.
 
پدر حمید می‌گوید هرگز تصورش را نمی‌کرد که پسر کوچکش بتواند چنین جایزه ارزشمندی را برنده شود و از این بابت بسیار خوشحال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها