يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۵۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۰ شهريور ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، مشاور ریاست فدراسیون و رئیس سازمان تیم های ملی در خصوص برگزاری دیدارهای تیم ملی ایران مقابل قطر و چین و تدارکات پیش بینی شده به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش بانک ورزش، محمدرضا ساکت، مشاور ریاست فدراسیون و رئیس سازمان تیم های ملی، برنامه های پیش بینی شده برای دیدارهای آغازین تیم ملی کشورمان طی رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را شرح داد:

 

* هواپیمای اختصاصی برای سفر تیم ملی به چین پیش بینی شده است

مدیر سازمان تیم های ملی گفت: دولت محترم هواپیمای اختصاصی جهت سفر تیم ملی به چین پیش بینی کرده و تدارک لازم و تأمین آن را به شرکت هواپیمایی آسمان سپرده است. شرکت هواپیمایی آسمان، هواپیمای ایرباس 340 رو برای این موضوع در نظر گرفته که این هواپیما نیز 4 سال قبل با اعزام تیم ملی کشورمان به کره، سفینه شادی مردم ایران شد.

دولت محترم – جناب آقای دکتر روحانی و مهندس جهانگیری در راستای حمایت از تیم ملی و ایجاد شرایط مناسب برای حضور در بازی مقابل چین، تأمین هواپیمای اختصاصی را برنامه ریزی و اوامر مربوطه ابلاغ و رئیس نهاد ریاست جمهوری آقای دکتر بانک و رئیس دفتر معاون اول، مهندس چهره گشا، معاونت محترم تشریفات و امور مسافرت های ریاست جمهوری – آقای حسین پور ودیگر مسئولین ریاست جمهوری با تلاش و هماهنگی های ارزنده شان بستر این اقدام را فراهم و تأمین آن را عملی کرده اند.

در این راستا دکتر اعلایی – مدیرعامل محترم شرکت آسمان با پیگیری های مستمر و ابلاغ جهت این امر، این مأموریت تاریخی را نیز مجدداً به عهده گرفت تا در راستای شعار "من یک بازیکن تیم ملی هستم" حمایت عملی خود را در این ارتباط محقق کند. همچنین دکتر اسلامیان – مدیر محترم سازمان بازنشستگی نیز با توصیه و تأکیدات اجرای این موضوع، پیگیری و زمینه عملی آن را فراهم کرد.

شرکت هواپیمایی آسمان با اختصاص بهترین هواپیمای 4 موتوره 340 که مجهز به 35 صندلی first class و 35 صندلی business class است، تلاش دارد که بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کند.

پرواز به چین بالغ بر 8 ساعت خواهد بود. این درحالی است که هواپیمای پیش بینی شده ظرفیت پرواز 15 ساعت مستمر دارد. شرکت هواپیمایی آسمان خدمات بسیار خوبی برای بازیکنان پیش بینی کرده است.

همچنین طبق اعلام، این هواپیما در چین خواهد ماند تا برگشت تیم را بلافاصله بعد از مسابقه فراهم کند و بازیکنان باشگاه ها بنا به توصیه فدراسیون فوتبال و کی روش سریعاً در اختیار باشگاه هایشان قرار گیرند.

 

* از امروز تیم ملی با آدیداس فعالیت های خود را ادامه می دهد

محمدرضا ساکت در ادامه در خصوص لباس تیم ملی افزود: وفق مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون و کمیته بازاریابی و پیگیری های سازمان تیم های ملی، به منظور تأمین البسه استاندارد و دارای شرایط مناسب و کیفیت ویژه برای تیم ملی؛ از امروز لباس تمرین، هتل و مسابقه تیم ملی با آدیداس خواهد بود و این زمینه هم به عنوان اقدام دیگری در راستای ارتقای منزلت تیم ملی فراهم شده است.

 

* برای تیم ملی اتوبوس اختصاصی پیش بینی شده است

مشاور رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در اقدامی دیگر فدراسیون و سازمان تیم های ملی با کمک شرکت فناپ، اولین اتوبوس اختصاصی بازیکنان تیم ملی را رونمایی کرد. این اتوبوس به طور موقت آماده سازی شده و در اختیار تیم های ملی خواهد بود و از هم اکنون نیز سفارش یک اتوبوس VVIP سه موتوره با امکانات ویژه با هماهنگی فدراسیون در حال آماده سازی است که زمان تحویل 6 ماهه را اعلام کرده اند.

 

* با حمایت اسپانسر تیم ملی، بلیط دیدار ایران مقابل قطر برای مردم رایگان خواهد بود

وی در خصوص برنامه ها و اقدامات پیش بینی شده برای روز پنج شنبه گفت: تجهیز صندلی های طبقه 2 ورزشگاه آزادی و ترمیم چمن از اقداماتی است که در راستای تکریم مردم و هواداران می توان به آن اشاره کرد. با تأمین هزینه بلیط توسط اسپانسر تیم ملی و خریداری کلیه بلیط ها توسط اسپانسر، حضور مردم در ورزشگاه رایگان خواهد بود.

همچنین روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ و امور فرهنگی فدراسیون و جمعیت حامیان هوادار، برنامه های ویژه ای برای روز بازی از 4 ساعت قبل از مسابقه تدارک دیده اند و در راستای انجام تشویق و حمایت تیم ملی نیز جلسات سازماندهی و هماهنگی با لیدرها و سرمشوقین ورزشگاه آزادی از 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام شده و تدارکات لازم دیده شده است. ضمن اینکه با مشارکت باشگاه های پرطرفدار ما در استان های کشور مثل تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان، ماشین سازی، نفت آبادان، خونه به خونه، تیم فوتبال مشهد، پدیده، سپاهان، ذوب آهن و تیم فوتبال کرمان و دیگر باشگاه ها شاهد حضور گروه های موسیقی با گویش های مختلف از نقاط مختلف ایران خواهیم بود. همچنین روابط عمومی فدراسیون هم در راستای پوشش رسانه ای با قدرتمندی تلاش خود را انجام می دهد.

در همین راستا کمیته سازماندهی محلی (LOC) با مدیریت دکتر اسدی – دبیرکل فدراسیون کلیه سازماندهی ها اعم از امور اجرایی، اداری، تشریفات، پزشکی، امنیتی، انتظامی و غیره را نیز پیش بینی کرده است.

جا دارد از عوامل ورزشگاه آزادی، نیروی انتظامی، اورژانس، یگان ویژه، استانداری و فرمانداری تهران، آتش نشانی، اتوبوسرانی و مترو، عوامل امنیتی و نیروی انتظامی و ... نیز صمیمانه سپاسگزاری شود.

 

* برای حضور قدرتمند تیم ملی در اولین دیدار خود طی رقابتهای مقدماتی جام جهانی، همه مردم متحد بودند و این قابل ستایش است

محمدرضا ساکت خاطرنشان کرد: در حال حاضر همیّت عمومی برای حمایت از تیم ملی از روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی محقق خواهد شد و همان طور که حضور گرم آقای جهانگیری در ورزشگاه آزادی و همچنین وزیر محترم - آقای گودرزی و معاونین ایشان این حمایت رو عینیت بخشیده است، پیش از این نیز شرکت توسعه و تجهیز –دکتر مدبر و طباطبایی – مدیر ورزشگاه آزادی و همکارانش در بخش های مهندسی این حمایت رو به طور جد فراهم کردند. این در حالی است که سازمان تیم های ملی از حمایت شرکت فناپ و مسئولین همراه اول از تیم ملی نیز تشکر و قدردانی می کند.

همچنین رسانه ملی و صدا و سیما چه در بخش تلویزیون و چه در بخش رادیو با برنامه ریزی کاملی در راستای حمایت همه جانبه شان، زمینه حضور جدی را برای مشارکت همه مردم فراهم کردند و برنامه 90 نیز با تدارک گزارش ها و برنامه ویژه ای در دوشنبه گذشته بستر بسیار ارزشمندی را ایجاد کرد که صمیمانه از رسانه ملی و برنامه نود و دیگر بخش های رادیو و تلویزیون تشکر می کنیم.

خبرگزاری ها، مطبوعات، خبرنگاران، عکاسان و کلیه اهالی رسانه که در این مدت با پردازش بسیار ارزنده و تحمل مشکلات و سختی ها ما را یاری کردند نیز قابل ستایش و تقدیر هستند.

جا دارد تا از همه پیشکسوتان، مربیان و کسانی که در این مدت با حضورشان در کنار تمرینات تیم ملی و مصاحبه هایشان بستر روانی مناسبی فراهم کردند، تشکر کنیم و در این میان حضور علی پروین را نیز ارج می نهیم.

 

* برای اعزام تیم ملی به چین تدارکات لازم انجام شده و تیم پزشکی قدرتمندی بازیکنان را زیر نظر خواهند داشت

مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تأکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته یک نفر از کادر تیم ملی، 4 روز زودتر به چین می رود تا اقدامات مربوطه برای تدارک لازم و استقرار مناسب و برنامه های تمرینی تیم را فراهم کند.

خوشبختانه با بهبود آقای افشین پیروانی و پشت سرگذاشتن دوران نقاهت بعد از انجام عمل پزشکی، ایشان هم در کنار تیم وظایف خودشان را انجام خواهند داد.

در رابطه با مسائل پزشکی، کادر پزشکی قوی تیم ملی تک تک بازیکنان را از ابتدای در نظر داشتند. تست های ویژه ای نیز قبل از اردوی ایتالیا به صورت ویژه در بیمارستان افشار انجام شده و در ادامه نیز اقدامات ویژه ای برای پوشش تیم ملی توسط تیم پرتلاش پزشکی تدبیر شده است.

 

* مردم و هواداران یار شماره یک و نَه یار شماره دوازده تیم ملی خواهند بود

رئیس سازمان تیم های ملی آغاز جام جهانی را برای فوتبال کشورمان از پنج شنبه دانست و گفت: این حمایت نقطه پیوند ملی برای حمایت از تیم ملی است. بازیکنان تیم ملی به سان سربازان پاک باخته وطن همه ظرفیت های خودشان را به کار خواهند گرفت. با توکل به خدای بزرگ، با تکریم به روح شهیدان ایران اسلامی و به افتخار ایران بزرگ پنج شنبه ای سراسر شور و حماسه و فرهنگ و اخلاق و جوانمردی و توأم با حمایت کوبنده از تیم ملی فراهم خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها