أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۵۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
نيروهاي ارتش سوريه و متحدان آنان در ادامه پيشروي‌هاي چشمگير در مناطق مختلف سوريه توانستند چند منطقه از جمله تپه‌هاي الصنوبرات در جنوب غرب حلب را تحت كنترل خود در آورند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، نيروهاي ارتش سوريه و متحدان آنان با پيشروي چشمگير در محور جنوب غربي حلب توانستند تپه‌هاي الصنوبرات و العمارة و المحروقات را در نزديكي تپه ام القرع آزاد كنند.

اين دستاوردها حاصل درگيري‌هاي شديد با تروريست‌هاي ارتش الفتح بود كه هلاكت 27 نفر از آنان را به دنبال داشت و البته درگيري‌ها در اطراف تپه القراصي و دانشكده‌هاي نظامي اين منطقه همچنان ادامه دارد.

همچنين حمله نيروي هوايي ارتش سوريه به جنگ افزارهاي تروريست‌ها در نزديكي خان طومان واقع در جنوب حلب موجب آتش سوزي كامل آن شد.

محاصره كامل مخالفان مسلح در حلب

در اين ميان منابع خبري مخالفان مسلح سوريه نيز اعتراف كردند كه به طور كامل در حلب تحت محاصره قرار گرفتند و اكنون نيروهاي ارتش سوريه و متحدانش بار ديگر مناطق مختلف حلب را به طور كامل تحت محاصره خود در آورده‌اند.

خبرهاي رسيده از حمص واقع در مركز سوريه نيز حاكي از كنترل كامل ارتش بر سيلوهاي تدمر واقع در شمال شرق اين شهر و در نزديكي ميدان نفتي اراك در حومه شرقي حمص است.

يك منبع نظامي نيز از درگيري هاي شديد روز گذشته ارتش و نيروهاي دفاع مردمي با تروريست هاي داعش در اطراف تپه الصوانه در منطقه حويسيس خبر داده و اعلام كرد كه نيروهاي ارتش توانستند يك حمله تروريستي در اين منطقه را خنثي كنند و همزمان با آن اطراف ميدان جزل صحنه درگيري با تروريست ها بود كه در اثر آن يك زره پوش تروريست ها با شليك يك موشك منهدم شد.

نيروي هوايي ارتش روسيه و سوريه نيز مواضع تروريست ها را در راه ارتباطي تدمر- السخنه هدف قرار داده و چند دستگاه خودروي تروريست ها را منهد كردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها