أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۵۵۳
زمان انتشار: ۱۷:۱۲     ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
زمانیکه پدر زنم به محل حادثه رسید ناگهان با چوب به سمت من حمله‌ور شد و مرا کتک زد، چون داخل پایم پلاتین است نمی‌توانستم فرار کنم؛ داخل پیاده‌رو یک پیچ‌گوشتی افتاده بود آن را برداشتم و ضربه‌ای به پدرزنم زدم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، نخستین دقایق بامداد روز ششم شهریورماه سال جاری خبر جراحت شدید مرد میانسالی در یک نزاع در منطقه افسریه از سوی مرکز پیام فوریتهای پلیسی 110 به مأموران کلانتری 156 افسریه اعلام شد.

دقایقی بعد تیمی از مأموران انتظامی در محل اعلام خبر حاضر شدند و مشخص شد مرد میانسال بر اثر اصابت ضربه جسم برنده به شاهرگ گردنش دچار جراحت و خونریزی شدید شده که با هماهنگی عوامل اورژانس مرد میانسال به بیمارستان بعثت منتقل شد اما دقایقی بعد به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

با آغاز تحقیقات درباره شناسایی ضارب پرونده، دختر مقتول در اظهاراتش به مأموران گفت: به خاطر اختلافاتی که با شوهرم داشتم با او قهر بودم و از چند روز قبل به منزل پدرم آمدم، در خانه پدرم بودم که حدود دو ساعت قبل، شوهرم با پدرم تماس گرفت و از پدرم خواست که در رابطه با زندگی من و خودش با او صحبت کند، دقایقی بعد شوهرم به جلوی در منزل پدرم آمد، لحظاتی از صحبت آنها نگذشته بود که شوهرم، پدرم را با چاقو زد و گریخت.

با اعلام مراتب این قتل به محسن مدیر روستا؛ بازپرس امور جنایی تهران، وی دستور انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی و دستگیری داماد فراری را صادر کرد تا اینکه سه روز بعد داماد فراری در اردبیل دستگیر شد و پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

قاتل چهل ساله درباره انگیزه و علت قتل پدر زنش به بازپرس پرونده گفت: ساعت 22:30 روز وقوع حادثه با همسرم تماس گرفتم، او منزل پدرش بود، به آنجا رفتم تا با پدر همسرم درباره مسائل زندگیمان صحبت کنم، زمانیکه آنجا رسیدم، مادر همسرم را در کوچه دیدم و چون پدر همسرم نبود، منتظر وی ماندم تا به آنجا بیاید، زمانیکه مقتول آنجا رسید ناگهان با چوب به سمت من حمله‌ور شد و من را کتک زد، چون داخل پایم پلاتین است نمی‌توانستم فرار کنم.

وی ادامه داد: در یک لحظه داخل پیاده‌رو به زمین خوردم و دیدم داخل پیاده‌رو یک پیچ‌گوشتی افتاده، در آن زمان پیچ‌گوشتی را برداشتم و ضربه‌ای به پدرزنم زدم البته چون تاریک بود نفهمیدم ضربه به کدام قسمت بدن مقتول اصابت کرد، بعد نیز از آنجا گریختم، قصد کشتن پدر همسرم را نداشتم.

پس از اظهارات متهم پرونده، وی به دستور محسن مدیر روستا؛ بازپرس امور جنایی تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و بررسی‌های بیشتر درباره نحوه وقوع قتل مرد میانسال ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها