يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۵۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین است.
به گزارش پایگاه 598 ، جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر در محدوده گزنگ به سمت آب اسک محور هراز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی به حجم بالای خودروها در محور فیروزکوه اشاره کرد و افزود: در محدوده دزبن، دهانه شمالی تونل کندوان تا سیاه‌بیشه محور کندوان شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: وضعیت ترافیک در محور کیاسر به‌صورت عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور جلوگیری از بروز ترافیک در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران اعمال می‌شود، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه 10، پنج‌شنبه 11 و جمعه 12 شهریور ماه امسال ممنوع است.

محمدنژاد با اعلام اینکه تردد انواع تریلی همچنان از محور هراز ممنوع است، یادآور شد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه 10 و جمعه 12 شهریور ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان اشاره کرد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 12 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 13 شهریور ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه 12 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 13 شهریور ماه از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها