يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۵۶۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۴     ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در جریان دیدارش با پرسپولیس تیمش را در دقیقه یک از زمین بیرون کشید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دربی امیدهای تهران بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی در منطقه 18 آغاز شده است.

در دقیقه یک مسابقه داور برای پرسپولیس اعلام پنالتی می‌کند که همین مساله باعث اعتراض شدید پیمان صاحب‌جمعی سرمربی امیدها‌ی استقلال می‌شود و او تیمش را از زمین بازی بیرون می‌کشد! بعد از چند دقیقه وقفه و با وساطت مسئولان بازی ادامه پیدا می‌کند و پرسپولیس گل اولش را از روی نقطه پنالتی می‌زند.

* چند دقیقه بعد از گل پرسپولیس امیدهای استقلال گل مساوی را زدند.

* در اواخر نیمه اول هم داور پنالتی دوم را به سود پرسپولیس اعلام کرد و گل دوم سرخپوشان از روی نقطه پنالتی زده شد. هر دو گل پرسپولیس را حمید طاهرخانی زد. تک گل استقلال را هم امید نورافکن به ثمر رساند. گلزنان دو تیم عضو تیم بزرگسالان باشگاه‌ها هم هستند.

* حدود هزار تماشاگر در ورزشگاه این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کنند.

بازی دو تیم تا اواخر نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس در جریان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها