أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۵۸۰
زمان انتشار: ۰۱:۱۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
پایان کار ایران در فرانسه با ۲ مدال برنز/
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با سه پله صعود نسبت به سال گذشته بر سکوی سوم جهان ایستاد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، در پایان رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با دو مدال برنز و ۳ عنوان پنجمی و با ۳۴ امتیاز بر سکوی سوم جهان ایستاد و نسبت به دوره قبل این مسابقات که ششم شده بود سه پله صعود داشت.

 میثم دلخانی در وزن ۵۵ کیلوگرم و آرمان علیزاده در وزن ۸۴ کیلوگرم برای ایران  به مدال برنز رسیدند و مهدی محسن نژاد در وزن ۵۰ کیلوگرم، محمد الیاسی در وزن ۶۶ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۲۰ کیلوگرم به عنوان پنجمی رسیدند.


محمدرضا گرایی در وزن ۶۰ کیلوگرم بیست و سوم شد، مهدی ابراهیمی در وزن ۷۴ کیلوگرم سیزدهم شد و امیر حسین حسینی در وزن ۹۶ کیلوگرم با ۱۵ پله سقوط نسبت به سال گذشته به عنوانی بهتر از هفدهمی جهان نرسید.

گرجستان با ۴ طلا و یک برنز و مجموع ۵۱ امتیاز مقتدرانه بر سکوی نخست ایستاد، روسیه با یک طلا، دو برنز و دو عنوان پنجمی و مجموع ۴۰ امتیاز بر سکوی دوم جهان ایستاد.

قرقیزستان، قزاقستان، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، آمریکا و ازبکستان نیز به ترتیب در رده‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

ایران آخرین بار در سال ۲۰۱۳ بر سکوی سوم جهان قرار گرفته بود و در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ نیز به ترتیب هشتم و ششم شد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها