أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۶۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
دبيركل مقاومت اسلامي نجباء عراق ديشب 10 شهريور در برنامه گفتگوي ويژه خبري به بررسي مقاومت اسلامي عراق پرداخت.
به گزارش پایگاه 598، "شيخ اكرم الكعبي"  در ابتداي برنامه گفتگوي ويژه خبري با اشاره به اينكه، جمهوري اسلامي ايران حامي محور مقاومت در جهان است گفت: سطح توان دفاعي بسيج مردمي عراق بالا رفته و آنها از تجربيات گذشته خود استفاده مي كنند.
 
وي با بيان اينكه، اين نيرو ها از حمايت مستشاري ايران بهره مند مي شوند افزود: ادغام نيروهاي مسلح با بسيج مردمي به صلاح نيست به طوري كه روحيه و عقيده جهادي اين نيرو ها با ارتش عراق متفاوت است.
 
دبيركل مقاومت اسلامي نجباء عراق با اشاره به نبرد موصل گفت: نمي توان زمان عمليات آزادسازي موصل را اعلام كرد لذا از تمام توان خود براي پيروزي استفاده مي كنيم.
 
نيروهاي بسيج مردمي عراق اجازه تجزيه كشورشان را نخواهند داد
 
شيخ الكعبي با اشاره به اينكه، فشارهاي بين المللي باعث شد تا روند آزادسازي موصل به تاخير بيفتد اظهار داشت: نيروهاي استكباري نبايد در عمليات آزادسازي موصل حضور داشته باشند بنابراين نيروهاي بسيج مردمي عراق اجازه تجزيه كشورشان را نخواهند داد.
 
آمريكا و كشورهاي غربي نمي خواهند نيروهاي بسيج مردمي عراق در عمليات آزادسازي موصل مشاركت كنند
 
وي با بيان اينكه، طرح هاي استعمار ي با حضور نيروهاي بسيج مردمي  به شكست كشانده خواهد شد ادامه داد: آمريكا و كشورهاي غربي نمي خواهند نيروهاي بسيج مردمي عراق در عمليات آزادسازي موصل مشاركت كنند.
 
شيخ الكعبي با بيان اينكه حضور امريكا در عراق دستاوردي جز ويراني و تخريب نداشته است ، گفت: هم اكنون بيش از نيمي از مردم عراق به برق و منابع آب سالم دسترسي ندارند ضمن اينكه حضور آنها در اين كشور مشكلات فرهنگي و سياسي زيادي نيز ايجاد كرده است.
 
وي اضافه كرد: آمريكايي ها عراق را به ميدان مناسبي براي فعاليت گروه هاي تروريستي تبديل كرده اند و تروريسم ماحصل حضور آنها در اين كشور بوده است.
 
دبير مقاومت اسلامي نجبا( عراق)  با اشاره به اينكه آمريكايي ها از ابتدا در روند آزادسازي شهرهاي مهم عراق مانع تراشي مي كردند و مايل نبودند كه نيروهاي مقاومت در عمليات حضور داشته باشند ادامه داد: آنها علاقه دارند كه فعاليت هاي تروريستي در عراق ادامه داشته باشد و از همين رو نيز، سري و علني از تروريست ها در مناطق مختلف عراق حمايت مي كنند و دروغ پردازي هاي  زيادي عليه نيروهاي مقاومت مي‌كنند كه بي پايه و بي اساس است.
 
براي ما قطعي شده كه آمريكايي ها از تروريست ها در عراق حمايت مي كنند
 
شيخ الكعبي در بخش ديگري از اظهاراتش تاكيد كرد: براي ما قطعي شده كه امريكا يي ها از تروريست ها در عراق حمايت مي كنند و  اسناد و مدارك زيادي نيز در اين رابطه وجود دارد. 
 
وي ادامه داد: امروز گروه تروريستي داعش در عراق ادامه گروه القاعده در افغانستان است و آمريكايي ها وظيفه خود مي دانند كه از تروريست ها حمايت كنند.
 
دبير كل مقاومت اسلامي نجبا(عراق) با بيان اينكه تقسيم بندي آمريكايي ها از تروريست، به خوب و بد تنها براي فريب افكار عمومي است اظهار داشت: افكار و عقايد گروه هاي تروريستي مشابه يكديگر  و همه وهابي هستند كه هدف مشترك شان اين است كه اهداف سياسي آمريكا را دنبال كنند.
 
سفير فعلي سعودي ها در عراق تماس هاي مشكوك با گروه هاي مساله دار داشته است
 
الكعبي درباره بازگشايي سفارت عربستان در عراق نيز عنوان كرد: فردي كه به عنوان سفير به اين كشور اعزام شده حامي يك سري تروريست هاي سياسي داعش در عراق است و با گروه هايي ارتباط دارد كه فعاليت شان مشخص است.
 
وي با تاكيد بر اينكه سفير عربستان تنها با اهداف ويرانگر ، تخريبي و تجزيه عراق وارد اين كشور شده ادامه داد: اين فرد به عنوان يك ديپلمات كه فعاليت ديپلماتيكي داشته باشد وارد عراق نشده و شمار زيادي از گروه هاي سياسي در عراق نيز تاكيد بر اخراج اين فرد دارند اما فشارهاي امريكا بر دولت عراق باعث مي شود كه اين فرد همچنان در اين كشور حضور داشته باشد.
 
دبير مقاومت اسلامي نجبا (عراق) تصريح كرد: ممكن است عربستان تصميم داشته باشد اين فرد را تغيير دهد اما اين امكان همچنان وجود دارد كه فردي مشابه را به عنوان سفير معرفي كند.
 
حضور نيروهاي نظامي تركيه در عراق و سوريه را اشغالگري مي دانيم
 
الكعبي در بخش ديگري از گفتگوي ويژه خبري امشب درباره تحركات تركيه در عراق و سوريه نيز اظهار داشت: تركيه به شدت تلاش مي كند جايگاه خود در سوريه و عراق را ارتقا دهد لذا با همكاري آمريكا و اسرائيل درصدد است سياست هاي خود را در اين كشورها به پيش ببرد.
 
وي با تاكيد بر اينكه ورود نيروهاي تركيه به اين كشورها بر اساس خواست دولت آنها صورت نگرفته است تاكيد كرد: بر اين اساس حضور آنها را اشغالگري در عراق و سوريه مي دانيم  كه بايد از خاك اين كشورها خارج شوند و اگر مدعي مبارزه با داعش هستند بايد از بغداد و دمشق اجازه بگيرند.
 
دبير كل مقاومت اسلامي نجبا( عراق) در پايان خاطر نشان ساخت: اگر كمك هاي جمهوري اسلامي ايران به عراق و سوريه نبودبا وضعيت بدي روبرو مي شديم لذا با كمك هاي دولت و ملت ايران بود كه پيروزي هايي عليه تروريست ها در سوريه و عراق داشتيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها