أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۶۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
عضو هيأت رئيسه مجلس از لغو برنامه ديشب «ثريا» با موضوع «فيش‌هاي نجومي» با فشار يكي از مراكز قدرت خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، احمد اميرآبادي نماينده مردم قم و عضو هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي درباره علل عدم پخش برنامه «ثريا» كه قرار بود ساعت 23 ديشب از شبكه اول سيما با موضوع «حقوق‌هاي نجومي و مبارزه با تجمل‌گرايي» پخش شود، گفت: اين برنامه با فشار يكي از مراكز قدرت پخش نشد.

وي اضافه كرد: قرار بود ديشب از ساعت 23 برنامه «ثريا» با موضوع «حقوق‌هاي نجومي، مبارزه با تجمل‌گرايي و اشرافي‌گيري و لزوم ساده‌زيستي مسئولان» بر روي آنتن برود.

«بنده، آقاي تجري نايب رئيس كميسيون اصل 90 مجلس، آقاي پورابراهيمي رئيس كميسيون اقتصادي خانه ملت و آقاي حافظي عضو شوراي شهر تهران مهمانان اين برنامه بوديم. البته قرار بود 2 دانشجويي كه سايت «شفافيت» را قبل از انتخابات مجلس راه‌اندازي كرده بودند نيز در برنامه امشب حضور يابند.»

عضو هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي با بيان مجدد اينكه با فشار يكي از مراكز قدرت برنامه «ثريا» روي آنتن نرفت، اظهار داشت:‌ مجلس شوراي اسلامي بحث مربوط به حقوق‌هاي نجومي و زندگي اشرافي مسئولان را به صورت جدي پيگيري مي‌كند و عدم پخش يا پخش برنامه‌‌ها تأثيري در قاطعيت وكلاي ملت در اين زمينه ندارد.

وي از لزوم مبارزه جدي و قاطعانه تمامي دستگاه‌هاي مسئول در امر مبارزه با مفاسد اقتصادي سخن گفت و خاطرنشان كرد: امروز بيش از هر زمان ديگري نيازمند مبارزه جدي با مفاسد اقتصادي هستيم كه در اين زمينه نيروهاي انقلابي با تمام توان در صحنه خواهند بود.

نماينده مردم قم در مجلس از رسانه ملي به پاس ورود به موضوع فيش‌هاي نجومي قدرداني كرد و گفت: صداوسيما در اين موضوع به خوبي عمل كرد اما بهتر است از برنامه‌اي كه در راستاي منويات رهبري و پيگيري گفتمان انقلاب اسلامي تلاش مي‌كند حمايت بيشتري صورت گيرد؛ ساده‌زيستي مسئولان و دوري از اشرافي‌گيري از جمله موضوعاتي است كه بايد به صورت جدي مورد توجه قرار گيرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
خدا لعنت کند طرفداران حقوق های نجومی را.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها