أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۶۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
روزنامه لس‌آنجلس تايمز نوشت 8 ماه پس از اجراي برجام، تغييري در اقتصاد ايران صورت نگرفته و بسياري از ايرانيان آمريكا را مقصر مي‌دانند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، گزارشگر اين روزنامه كه در تهران بوده مي‌نويسد: هشت ماه پس از اجراي برجام، وعده‌هاي حسن روحاني رئيس‌جمهوري براي ايجاد كار و افزايش درآمدها تحقق نيافته و سرمايه‌گذاري خارجي كند است.

لس‌آنجلس تايمز در ادامه آورده است: بهاي كالاهاي اساسي همچنان در مسير افزايش قرار دارد، مردم در كوچه و بازار تهران در اين‌باره حرف مي‌زنند. يك حسابدار 26 ساله، مي‌گويد: از زمان اجراي برجام اوضاع بدتر شده است. او و نامزدش كه برق‌كار است مي‌گويند بهاي گوشت و سبزيجات طي دو سال گذشته دو برابر شده است و آنها به سختي مي‌توانند اجاره آپارتمان كوچك‌شان در شرق تهران را بپردازند. بسياري آمريكا را مقصر مي‌دانند كه بعضي تحريم‌ها را نگاه داشته است.
 
لس‌آنجلس تايمز اضافه كرد: بعضي ايرانيان حسن روحاني را براي بالا بردن غيرواقعي انتظارات مردم مقصر مي‌دانند.
 
هادي پناهيان معلم 29 ساله مي‌گويد: «انتخاب مجدد روحاني غيرممكن است.» گزارش‌ها از حقوق‌هاي نجومي مقام‌هاي ارشد دولتي موجب خشم عمومي شده است. نرخ بيكاري اعلام شده توسط دولت 11 درصد است، اما به باور كارشناسان نيمي از فارغ‌التحصيلان دانشگاه بيكار هستند.
 
يك معلم 72 ساله بازنشسته مي‌گويد: توافق نمي‌تواند مشكلات ما را حل كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
دانشجوی دانشگاه شهید مدنی آذرشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
برای دولت به اصطلاح تدبیر و امید بسیار متاسفیم . دولت لیبرال غربگرای حسن روحانی ، کشورمان را به پرتگاه سقوط و ذلت کشانده است . اگر نبود وجود شریف رهبر انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بصیرت مردم ، الان در چنگال امریکا در این سه سال گرفتار بودیم . خدا از سر تقصیرات فرمانداران ششلیک خور و مدیران حقوقهای نجومی و وزیر بی بصیرت و اباحه گر و هر کسی که به خون شهدا خیانت می کنه نگذرد . چه بگوییم از دولتی که دیپلماسی ذلت را جایگزین عزت ملی کرد !!! چه بگوییم از دولت بنفشی که سرخی خون شهید را پایمال کرد !!! چه بگوییم از دولتی که به رغم هشدار سید و مولایمان امام خامنهای ، رفت و با شیطان اکبر و طاغوت اعظم آمریکا دست داد . رهبر انقلاب در سه ماه اخیر موکد فرمودند برجام یعنی عقب نشینی از اصول انقلاب ... یعنی خسارت محض که تاکنون فایده ای نداشته است و تحریمها برداشته نشده و مسئولان دولت هی نگویند برداشته شده ...اما حسن روحانی همواره برجام را مانع جنگ و موجب عزت و شکست تحریمها دانسته است و همیشه هم فقط این موضوع را می گوید .... ما دانشجویان آذربایجانی واقعا برای چنین دولتی متاسفیم . البته مردم آگاه ایران امروز به خوبی فهمیده اند که دولت لیبرال روحانی دیگر به درد انقلاب اسلامی و مردمش نمی خورد .....به امید روزهای باشکوه برای ایران اسلامی .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها