أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۶۲۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
تكفيري‎هاي سوري پس از سيطره بر شهر «صوران» سعي دارند شهرك «خطاب» را هم هستند، اما با مقاومت نيروهاي سوري تاكنون به نتيجه‎اي نرسيده‏اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تروريست‎ها پس از درگيري‎هاي سنگين با ارتش سوريه شهر «صوران» را از كنترل نيروهاي سوري خارج كردند.

يك منبع ميداني در حماه گفت تروريست‎ها همچنين در تلاش هستند تا شهرك «خطاب» را تصرف كنند، اما با مقاومت نيروهاي سوري تاكنون به نتيجه‌اي نرسيده‌اند.

اين منبع ميداني با بيان اينكه انبارهاي شهرك خطاب در كنترل ارتش سوريه است، افزود: نيروهاي سوري همچنان بر شهر «محرده» تسلط دارند.

وي تصريح كرد: شهرك‌هاي «المصاصنه، البويضه، طيبه الامام، حلفايا» و ايستگاه هاي نظامي «لحايا و السيرياتيل» در كنترل عناصر تروريستي است.

 آماري از تلفات طرفين در درگيري‌هاي شمال استان حماه گزارش نشده است. ارتش سوريه همچنين حملات تروريست‌ها به ارتفاع بزام در شمال شهر صوران را دفع كرده و درگيري همچنان در حومه شهرك صوران ادامه دارد.

 ‏كارواني از تروريست‌ها از شهرك‌هاي خان سبل، معره النعمان، جبل الزاويه و اريحا در استان ادلب به سوي شهرك مورك در شمال استان حماه اعزام شده اند و در تلاش هستند مناطق جنوبي و شرقي اين استان از جمله معردس و كوكب را اشغال كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها