أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۱۶۲۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
خبرگزاري انگليسي در مطلبي به سخنان ديروز چهارشنبه رهبر معظم ايران در زمينه افزايش قابليت‌هاي تدافعي و تهاجمي نيروهاي مسلح ايران اشاره كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در مطلبي به سخنان ديروز (چهارشنبه) «آيت‌الله خامنه‌اي» فرمانده كل قواي ايران اشاره كرد و نوشت: رهبر ايران بر لزوم افزايش قابليت‌هاي تهاجمي ايران سخن گفت.

رويترز با اشاره به برخي از سخنان آيت‌الله خامنه‌اي نوشت، سخنان رهبر ايران يك هفته بعد از شليك گلوله‌هاي هشداري كشتي جنگي آمريكا به سوي يك قايق تندروي ايران كه به ديگر كشتي‌هاي جنگي آمريكايي در خليج فارس نزديك شده بود، بيان شدند.

اين رسانه انگليسي نوشت: «حسن روحاني» رييس جمهور ايران با توافق اتمي با قدرت‌هاي جهاني در سال 2015 كه قابل توجه ترين دستاورد او بود را رياست كرد، اما نيروهاي نظامي و امنيتي ايران كه از آيت‌الله خامنه‌اي پيروي مي‌كنند، غرب را دشمنان خود مي دانند.

رويترز در خاتمه نوشت: آيت‌الله خامنه‌اي با حضور در يك نمايشگاه عرضه محصولات دفاعي با اشاره به آمريكا و متحدان مهم اروپايي اين كشور خواهان افزايش قابليت‌هاي دفاعي ايران شد.

گفتني است، آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده معظم كل قوا ديروز چهارشنبه بيش از دو ساعت از فناوري‌هاي پيشرفته، بومي و دانش‌بنيان كه محصول تلاش، ابتكار و دانش محققان و متخصصان داخلي است و اثر مستقيمي بر افزايش توان رزمي نيروهاي مسلح دارد، بازديد كردند.

در اين نمايشگاه، دستاوردهايي در زمينه طراحي و ساخت انواع سامانه‌ها و تجهيزات پيشرفته «موشكي»، «راداري»، «دريايي»، «اپتيكي»، «زرهي»، «پهپاد» و «مراكز ارتباطاتي» به نمايش گذاشته شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها