أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۶۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
دريادار فدوي:
فرمانده نيروي دريايي سپاه با بيان اينكه تمام آب‌هاي ساحلي، سرزميني و منطقه‌اي در تيررس ما است، گفت: دشمنان به اقتدار و صلابت ندسا اذعان دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار دريادار علي فدوي فرمانده نيروي دريايي سپاه اظهار كرد: توانمندي، اقتدار و صلابت نيروي دريايي سپاه مسأله‌اي نيست كه خودمان آن را مطرح كنيم بلكه دشمنان به اين موضوع اذعان دارند و به طور مرتب اتفاقاتي مي‌افتد كه مكرراً به اين موضوع اذعان مي‌كنند.

وي افزود: اين اقتدار و صلابت به بركت انقلاب اسلامي، امام راحل، مقام معظم رهبري و خون شهدا به دست آمده و دشمنان به سيطره نيروي دريايي سپاه بر آب‌هاي خليج فارس معترف هستند.

فرمانده نيروي درياي سپاه تصريح كرد: امنيت كامل در آب‌هاي سرزميني و ساحلي ما حاكم است و تمام فعاليت‌ها به طور كامل رصد دقيق مي‌شود.

فدوي متذكر شد: يك روال معمولي در دريا برقرار است و در 24 ساعت شبانه‌روز 97 فروند از شناورهاي ما مشغول انجام مأموريت و حراست از آب‌ها هستند و ديگراني كه قاعدتاً نبايد در خليج فارس باشند و كشورهايي كه هزاران كيلومتر با اين منطقه فاصله دارند نبايد به طور دائم اينجا حضور داشته باشند.

وي در پايان اضافه كرد: فرماندهان ناوهايي كه براي نخستين بار در خليج فارس حضور پيدا مي‌كنند و با حضور مقتدرانه سپاه مواجه مي‌شوند احساس نگراني و ترس كرده و بعضاً اين احساس ترس‌ها را منعكس مي‌كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها