امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۱۶۹۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اخطار سازمان هواشناسی و احتمال وقوع طوفان در پایتخت در اواخر بعدازظهر امروز، گفت: حدود 34 تیم امدادی بدین منظور به حالت آماده باش درآمدند.
به گزارش پایگاه 598 ، شاهین فتحی در گفت‌‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در ارتباط با اخطار سازمان هواشناسی و احتمال وقوع طوفان در پایتخت در بعد از ظهر امروز، اظهار داشت: در حال حاضر 34 تیم عملیاتی جهت ارائه خدمت‌رسانی به شهروندان در تهران به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: همچنین نیروهای امدادی در استان‌های قزوین، البرز و زنجان به حالت آماده باش بوده و پایگاه‌های هلال‌احمر شهرستان شمیرانات،‌ ملارد و شهریار نیز در آمادگی کامل هستند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به فعال بودن نیروهای کشیک در همه مراکز شعب هلال‌احمر استان تهران گفت: 20 تیم عملیاتی در پایگاه‌ها و پست‌های موقت در استان تهران به حالت آماده‌ باش بوده و 12 پایگاه ثابت و موقت پایتخت تمهیدات لازم را جهت ارائه خدمت به حادثه دیدگان پیش‌بینی کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها