أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۸۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
محمدرضا عارف در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که بعد از انتخابات ریاست مجلس با رئیس‌جمهور دیدار داشتید گفت: شنبه هفته گذشته یک ملاقات با هم داشتیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در گفت و گو با روزنامه آفتاب یزد و در پاسخ به این سوال که رابطه شمابا حسن روحانی چه طور است و آیا فرصتی داشتید که گله‌هایتان را برای ایشان بازگو کنید گفت: لفظ گلایه لفظ قشنگی نیست. در مورد رابطه‌ام با ایشان باید بگویم همان رابطه‌ای را که در جوانی با آقای روحانی داشتم را اکنون هم دارم. من و آقای روحانی در قبل از انقلاب رابطه حسنه‌ای داشتیم و الان هم همان رابطه برقرار است. طبیعتاً پیام هایمان را هم به هم می رسانیم و هر از گاهی هم ملاقات هایی با هم داریم.

عارف در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این که بعد از انتخابات ریاست مجلس هم ملاقات داشتید، اظهار داشت: روز شنبه هفته گذشته یک ملاقات با هم داشتیم.

وی افزود: معمولا در این گونه دیدارها راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌شود و همه چیزها را مطرح می‌کنیم. در ملاقات هایی که با ایشان دارم به طور کلی رویکردم به آینده است و هیچ وقت در گذشته متوقف نمی‌شوم، می‌خواهم از گذشته برای آینده درس بگیرم.

اگر در گذشته متوقف می‌شدیم به شکل دیگری رفتار می‌کردیم، در این ملاقات بحث ‌هایی هم در مورد مسائل مختلف کشور، فراکسیون امید، بحث انتخابات آینده و کارهایی که باید در این زمینه بکنیم، داشتیم. در این ملاقات به طور طبیعی مهم‌ترین مسئله هم مطالبات مردم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها