أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۸۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
حميد بقايي تاكيد كرد: بنا به توصيه بزرگان دين و جناب آقاي احمدي نژاد ( كه منبعث از اخلاق و منش اسلامي و فرهنگ ايراني است) مراتب گذشت و رضايت خود را در خصوص ايشان اعلام مي دارم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دولت بهار، متن نامه حميد بقايي به دادگاه تجديدنظر ويژه روحانيت به شرح زير مي باشد:

رياست محترم شعبه دوم دادگاه تجديدنظر ويژه روحانيت

سلام عليكم

احتراماً در خصوص پرونده مطروحه در آن شعبه محترم موضوع تجديدنظر خواهي جناب آقاي محمد اشرفي اصفهاني رئيس محترم هيات تخلفات اداري نهاد رياست جمهوري از دادنامه صادره از دادگاه ويژه روحانيت داير بر محكوميت ايشان به دو سال حبس تعليقي و دو سال ممنوعيت عضويت در هيئت تخلفات اداري نهاد رياست جمهوري بابت اظهارات سال گذشته مشاراليه در مراسم افطاري آذري هاي مقيم تهران بنقل از يك مقام امنيتي مبني بر اينكه " بقايي در 10 كشور سرمايه گذاري مالي كرده است و آنقدر خورده و برده كه ما بايد چند سال بگرديم تا اموالي كه غارت كرده و از كشور منتقل كرده را فقط شناسايي كنيم ، نه اينكه برگردانيم . "  به استحضار مي رساند جناب آقاي اشرفي اصفهاني در هفته گذشته به دفتر اينجانب مراجعه و كتباً اظهارات خود را خلاف واقع دانسته و از بنده عذرخواهي نمودند و اين موضوع را به خبرگزاري ايرنا و روزنامه ايران هم اعلام كرده اند.
 در رابطه با عذرخواهي جناب آقاي محمد اشرفي اصفهاني به اين نكته تاكيد ميكنم ، بنده هيچ بغض و  كينه شخصي از  ايشان به دل نداشته و  ندارم . اما  چون آثار و تبعات اين اظهارات خلاف واقع  و هجمه تبليغاتي داخلي و خارجي متعاقب آن ، فقط بنده را هدف قرار نداد ، بلكه  كليت نظام مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران و خادمين ملت در دولت سابق را نيز  شامل گرديده بود ، لذا ناچار به شكايت و پيگيري موضوع  شدم . و با اينكه عذرخواهي جناب آقاي اشرفي اصفهاني جبران لطمات وارده  ناشي از تهاجم سنگين  صورت گرفته را نمي نمايد، ليكن بنا به توصيه بزرگان دين و جناب آقاي احمدي نژاد ( كه منبعث از اخلاق و منش اسلامي و فرهنگ ايراني است) مراتب گذشت و رضايت خود را در خصوص ايشان اعلام  مي دارم. در خاتمه يادآور مي شوم كه  از جمله توفيقات الهي براي انسان  تلاش در جهت شناخت حقيقت و عذرخواهي بابت خطاها و اشتباهات عمدي يا سهوي است، از اين رو اميدوارم خداي بزرگ  اين فرصت را  به كساني كه با اعمال و گفتارشان موجبات هتك حرمت بندگانش را فراهم  مي آورند  (در اصل به آنان ظلم ميكنند) عطاء فرمايد . «وَليَعفُوا وَليَصفَحُوا أَلَا تُحِبونَ أَن يَغفِرَ اللهُ لَكُم»                                                                                       
حميد بقايي

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
درود برشما
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها