أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۱۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
عکاسان در نشست «گروه بیست» در چین، عکسی را از رئیس جمهور آمریکا شکار کردند که درحال کنجکاوی و فالگوش ایستادن برای پی بردن به محتوای سخنان روسای جمهوری روسیه و ترکیه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، در تصویری که از رهبران گروه بیست در نشست این گروه در چین منتشر شده است، باراک اوباما در حرکتی کاملاً آشکار سرش را به سمت ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان کج کرده است و گویی کنجکاو است بداند این دو نفر که در فاصله دورتری از وی قرار گرفته اند، درباره چه چیزی سخن می گویند.

" روسیا الیوم" در گزارشی نوشت :" این تصویر درحالی گرفته شده است که رهبران شرکت کننده در نشست " گروه بیست" برای گرفتن عکس دسته جمعی حاضر شده بودند. دراین تصویر، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و  "شی جین بینگ " رئیس جمهوری چین میان اوباما از یک سو و پوتین و اردوغان قرار گرفته اند.

توجه آمریکا به مساله عادی سازی روابط میان مسکو و آنکارا بعد از عذرخواهی اردوغان از حادثه سقوط جنگنده روسی در شمال سوریه در سال گذشته، قابل کتمان نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها