يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۲۶۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
عشرت کردستانی با لباس احرام پرچمدار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه پارالمپیک ریو بود.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پانزدهمین دوره بازی های تابستانی پارالمپیک به میزبانی کشور برزیل در شهر ریو آغاز شد.

کاروان شهدای منا کشورمان که با 111 ورزشکار در 12 رشته ورزشی در این دوره از رقابت ها شرکت کرده در مراسم افتتاحیه پارالمپیک با پرچمداری بانوی والیبالیست حاضر شد.

این در حالی است که تیم ملی والیبال نشسته بانوان نخستین حضور پارالمپیکی خود را تجربه می کند و عشرت کردستانی ملی پوش کرمانی این رشته به عنوان پرچمدار کاروان با لباس احرام پرچم مقدس کشورمان را در مراسم افتتاحیه در دست داشت.

تماشاگران  کاروان ایران را یک صدا تشویق کردند و این به دلیل شهرت برخی ورزشکاران ایران از جمله سیامند رحمان بود.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها