أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۷۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم حضرت زینب‌(س)، عصر پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور در قم تشییع شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در این مراسم مردم انقلابی و خداجوی استان قم پیکر شهدای مدافع حرم را از کنار بیت تاریخی امام راحل به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع کردند.

مردم متدین استان قم در کنار خانواده‌های شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی و پرسنل نیروهای مسلح استان قم، فضلا، طلاب و اساتید حوزه علمیه، پیکر شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) را تا حرم بانوی کرامت همراهی کردند.

در طول مسیر مداحان اهل بیت به مرثیه‌سرایی پرداخته و مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود، جنایات تکفیری‌ها در کشورهای منطقه را محکوم کردند.

پیکر شهدا با همراهی اقشار مختلف مردم بر دور مضجع شریف کریمه اهل بیت (س) طواف شد و ‌آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید نیز بر این پیکر‌های مبارک نماز خواند.

مشایعت‌کنندگان با ریختن اشک ماتم، تصاویری از شهدای مدافع حرم را در دست گرفته و شهدا را برای خاکسپاری در قطعه شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) در آرامستان بهشت معصومه بدرقه کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها