أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۲۷۶۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال
آخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر روز یکشنبه بین دو تیم استقلال و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. استقلال که در چهار هفته اول لیگ برتر بردی نداشته در این بازی به دنبال اولین بردش است تا با یک پیروزی روحیه‌بخش خود را آماده دیدار با حریف سنتی خود پرسپولیس کند. استقلال در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند خود را از انتهای جدول جدا و آرام آرام حرکتش را به بالای جدول آغاز کند. البته ماشین‌سازی تبریز حریف دست و پا بسته‌ای نیست تیمی که با 5 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598، آخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر روز یکشنبه بین دو تیم استقلال و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. استقلال که در چهار هفته اول لیگ برتر بردی نداشته در این بازی به دنبال اولین بردش است تا با یک پیروزی روحیه‌بخش خود را آماده دیدار با حریف سنتی خود پرسپولیس کند. استقلال در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند خود را از انتهای جدول جدا و آرام آرام حرکتش را به بالای جدول آغاز کند. البته ماشین‌سازی تبریز حریف دست و پا بسته‌ای نیست تیمی که با 5 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

مسئولان این باشگاه با بسته نگه داشتن فضای تیم‌شان این تیم را بی‌حاشیه نشان بدهند اما جدایی ناگهانی سعید دقیقی و جلال رافخایی دو مهاجم ماشین‌سازی در آخرین زمان نقل و انتقالات نشانگر آن است که این تیم هم فضای خیلی آرامی را در 4 هفته گذشته تجربه نکرده است. با این حال در بازی استقلال بازیکنان ماشین‌سازی انگیزه زیادی دارند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی هم عضو ماشین‌سازی است و او باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش استقلال هم برای تقابل با آندو تیموریان و ماشین‌سازی انگیزه‌های مضاعفی دارد. 

علیرضا منصوریان در اولین روزهای حضورش در استقلال به هواداران گفت که پیروزی در دربی یکی از اهدافش است. منصوریان برای رسیدن به این هدف باید اولین بردش را قبل از دربی بدست بیاورد تا تیمش در آرامش  و با روحیه خود را برای رسیدن به دربی پایتخت آماده کند.

حضور مانوئل فرناندز دروازه‌بان لالیگایی ماشین‌سازی هم در این مسابقه دیدنی خواهد بود اهالی فوتبال دوست دارند عملکرد این دروازه‌بان را با سیدمهدی رحمتی در استقلال مقایسه کنند.

برنامه بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر 

شنبه  20 شهریور 95

پدیده خراسان – استقلال خوزستان – ورزشگاه ثامن مشهد ساعت 18:15

صبای قم – ذوب آهن اصفهان – ورزشگاه یادگار امام قم ساعت 18:45

تراکتورسازی تبریز – پرسپولیس تهران – ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی ساعت 17:15

فولاد خوزستان – سایپا تهران – ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 18:50

فولاد مبارکه سپاهان – پیکان تهران – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ساعت 18:45

یکشنبه 21 شهریور 95

استقلال تهران – ماشین‌سازی تبریز – ورزشگاه آزادی تهران ساعت 18:45


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها