امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۲۸۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
استقلال به‌شدت به‌دنبال پيروزي پيش از دربي است و براي اين كار بايد در هفته پنجم به مصاف ماشين‌سازي برود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، ديدارهاي هفته پنجم ليگ برتر فوتبال كه از روز گذشته با دو ديدار آغاز شد، فردا (يكشنبه) به پايان مي‌رسد. با تك ديدار استقلال - ماشين‌سازي كه از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادي پيگيري خواهد شد، استقلالي‌هايي كه در خانه اميدوارند پس از تعطيلات طلسم‌شكني كنند.

تيم عليرضا منصوريان تا هفته پنجم بدون پيروزي مانده است. برخي فكر مي‌كنند آبي‌پوشان طلسم شده‌اند كه نمي‌توانند به پيروزي برسند، چراكه پيروز نشدن اين تيم در ديدارهاي ساده دوستانه هم تداوم داشت تا در آخرين بازي دوستانه مقابل راه‌آهن، آنها به پيروزي رسيدند. با اين حال اين طلسم تا هفته پنجم در ليگ برتر به قوت خود باقي مانده و استقلالي‌ها مجبور به طلسم‌شكني هستند، چراكه در هفته ششم ديدار حساسي پيش‌رو دارند. تمام اميد منصوريان و بازيكنانش پيروزي مقابل ماشين‌سازي قبل از دربي است تا بلكه كمي از اين فشارها كاسته شود. فشاري كه گاهي آبي‌پوشان را به حاشيه هم مي‌برد و كار كردن در چنين شرايطي براي استقلالي‌ها بسيار دشوار است.

استقلال اين فصل را با قدرت شروع كرد، اما نه در نتيجه‌گيري بلكه در يارگيري. عليرضا منصوريان ستاره‌هاي ليگ را به تيمش برد و اميد زيادي داشت كه شروعي طوفاني داشته باشد. بر همين اساس بود كه پيش از آغاز ليگ قول پيروزي در دربي و البته انجام بازي زيبا را داد. قولي كه هنوز استقلالي‌ها نتوانسته‌اند به آن عمل كنند و اين تيم اكنون با دو امتياز قعرنشين جدول است. اين مسئله بيش از هر چيزي هواداران استقلال را اذيت مي‌كند و آنها در آستانه دربي نگران‌تر هم شده‌اند. با اين حال تيم عليرضا منصوريان اين فرصت را دارد كه در بازي با ماشين‌سازي هم طلسم پيروز نشدن تيمش را بشكند و هم پيش از دربي روحيه خوبي بگيرد. البته كار آبي‌پوشان در ديدار فردا سخت است.

ماشين‌سازي، حريف فرداي استقلال تيمي تقريباً ناشناخته و البته با بازيكنان تأثيرگذار و با انگيزه است. بازيكناني چون پيام صادقيان كه به‌دليل سابقه حضور در پرسپوليس مقابل استقلال انگيزه خواهد داشت و حتي آندرانيك تيموريان كه اين فصل هم استقلالي‌ها او را نخواستند. كاپيتان تيم ملي كه نتوانست در ليگ پانزدهم پيراهن آبي استقلال را به تن كند و راهي تبريز شد، انگيزه زيادي مقابل تيم سابق خود خواهد داشت. ماشين‌سازي اكنون با پنج امتياز در ميانه‌هاي جدول است و مي‌تواند با پيروزي مقابل استقلال هم وضعيتش را در جدول بهبود ببخشد و هم همه را شگفت‌زده كند.

برنامه كامل هفته پنجم ليگ برتر را در زير مي‌بينيد:

هفته پنجم، گراميداشت شهادت امام محمد باقر(ع) و بزرگداشت عيد سعيد قربان - روز عرفه و نيايش - تجليل از شهداي فاجعه منا
جمعه - 19 شهريور 95
گسترش فولاد تبريز صفر - سياه‌جامگان مشهد يك
گل:
روح‌الله سيف‌اللهي (3+90)

نفت تهران 2 - صنعت نفت آبادان يك
گل‌ها:
ايگور پراهيچ (11) و محمد قاضي (64) براي نفت تهران و حكيم نصاري (18) براي صنعت نفت آبادان

شنبه -  20 شهريور 95
تراكتورسازي تبريز - پرسپوليس، ورزشگاه اختصاصي تراكتورسازي، ساعت 17:15
پديده خراسان - استقلال خوزستان، ورزشگاه ثامن مشهد، ساعت 18:15
صباي قم - ذوب‌آهن اصفهان، ورزشگاه يادگار امام (ره) قم، ساعت 18:45
سپاهان اصفهان - پيكان، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، ساعت 18:45
فولاد خوزستان - سايپا، ورزشگاه غدير اهواز، ساعت 18:50

يكشنبه - 21 شهريور 95
استقلال - ماشين‌سازي تبريز، ورزشگاه آزادي تهران، ساعت 18:45


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها