يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۲۹۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آنچه به نقل از بنده در دیدار با یک تشکل دانشجویی منتشر شده دقیق نیست.
به گزارش پایگاه 598، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات منتسب به او در دیدار با یک تشکل دانشجویی، گفت: بنده در دیدار دانشجویی تحلیلی از انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه کردم، اما گزارش از این جلسه منتشر شده که بخشی از آن دقیق نیست.

وی گفت: بخشی از آنچه به نقل از بنده  منتشر شده تقطیع شده و غیرقابل استناد است.

شریعتمداری گفت: دانشجویی از بنده درباره صلاحیت آقای روحانی و احمدی‌نژاد سؤال کرد که بنده گفتم این موارد به عهده شورای نگهبان است و هیچ اظهارنظری درباره هیچ کدام از کاندیدا‌های احتمالی نکردم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها