أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۹۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه بازدید نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از ستاد فرماندهی انتظامی پایتخت و زیرمجموعه‌های پلیس در نقاط مخالف شهر تهران، در جمع خبرنگاران گفت: امروز نمایندگان محترم تهران بازدیدی از ستاد فرماندهی انتظامی پایتخت و همچنین بخش‌های مختلف این نیرو در نقاط مختلف شهر داشتند و از نزدیک با اقدامات پلیس در بخش‌های مختلف از جمله ۱۱۰ مرکز رسیدگی به شکایات و ... آشنا شدند.

 

وی با بیان اینکه "تلاش ما این است که امنیت خوبی در سطح شهر تهران برقرار کنیم"، درباره جمع‌آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: در مورد جمع‌آوری معتادان متجاهر وزیر کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر قول‌هایی به ما داده و تلاششان بر این بوده که کمپ‌هایی را برای جمع‌آوری و نگهداری از این افراد ایجاد کنند که امیدواریم تا پایان امسال این قول‌ها و وعده‌ها محقق شود.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه "در حوزه مواد مخدر، پلیس پایتخت از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۰ باند فعال در این زمینه را منهدم کرده است"، گفت: همچنین در این مدت بیش از 11 تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به پرسشی در خصوص آمار جرائم خشن در پایتخت، اظهار کرد: آمار جرائم خشن در پایتخت کاهش یافته است.

 

ور درباره اینکه بازدید نمایندگان مجلس چه کمکی به پلیس می‌کند؟ گفت: در جریان این بازدید، نمایندگان مجلس از نزدیک با فعالیت پلیس آشنا شدند و در مواردی که ممکن است نقاط مبهمی برایشان وجود داشته باشد می‌تواند آن را با پلیس مطرح کنند. همچنین بدیهی است تعامل میان مجلس و پلیس می‌تواند در رسیدن به اهداف این نیرو اثربخش باشد.

 

به گزارش ایسنا در پایان بازدید نمایندگان تهران از ستاد فرماندهی پلیس پایتخت، دوره شبانه آنان برای بازدید از دیگر بخش‌های پلیس در نقاط مختلف شهر آغاز شده که البته این بازدید بدون همراهی خبرنگاران و عکاسان انجام شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها