يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۳۰۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
علي عبدي گفت: در حال حاضر حال عمومي برادرم خوب است و پزشكان از روند بهبود حال وي رضايت دارند.

به گزارش پایگاه 598، علي عبدي برادر بازيگر پيشكسوت و مطرح سينماي ايران اكبر عبدي، در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با وضعيت عمومي برادرش، گفت: در حال حاضر حال عمومي برادرم خوب است و پزشكان از روند بهبود حال وي رضايت دارند. او همچنين در حال حاضر در مسافرت به سر مي‌برد و طي چند هفته آينده براي درمان و آزمايشات لازم به ايران برمي‌گردد.

وي در ادامه افزود: يكي از دلايلي كه اكبر عبدي تصميم گرفت ادامه قرنطينه خود را در خارج از ايران و در كشور تركيه بگذراند، اين است كه بسياري از دوستان و آشنايان وي و همچنين نزديكانش اصرار بر ديدن وي مي‌كردند و پزشكان به دليل اينكه وي را از هر نوع ملاقاتي ممنوع كرده‌اند، از او خواستند براي ادامه روند قرنطينه كه شرايط راحت‌تري را بگذراند و همچنين تنوع روحي نيز داشته باشد، به كشور تركيه برود.

عبدي در پايان خاطر نشان كرد: خدا را شكر كه حال بازيگر مطرح سينماي ايران رو به بهبود است و پزشكان او از روند درمانش راضي هستند و خودش نيز با اشتياق علاقه دارد كه در پايان درمان به ادامه فعاليت كاري و حرفه‌اي خودش بپردازد. همچنين لازم مي‌دانم بگويم خبرهايي مبني بر اينكه اكبر عبدي مي‌‌خواهد در تركيه به زندگي خود ادامه دهد، كذب محض است و او با علاقه به كشورش براي ادامه فعاليت باز خواهد گشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
تا میشه با ساخت مسکن قیمت را بیارید پایین دلار از اول انقلاب 500 برابر شده نگید دلار ارزونه !! قیمت مسکن در منطقه یک تهران عقب مونده با آمریکا و اروپا برابره نباید با تبلیغات ماهواره ای پولدارا تشویق به فروش منزل و خارج رفتن بشن پس مسکن را حسابی ارزان کنید تا جوانان هم شاد شن از ما که گذشت نه زن می خوام نه بچه هیچی فقط یک خونه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها