أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۳۳۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
رئیس جمهور اسبق پاکستان اعلام کرد که خارج کردن نام «نواز شریف» از پرونده «اسناد پاناما» مشکل است و دولت پاکستان تغییر می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، «پرویز مشرف» رئیس جمهور اسبق پاکستان در گفتگو با شبکه تلویزیونی «آی آر وای نیوز» گفت: خارج کردن نام «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان از پرونده اسناد پاناما مشکل به نظر می رسد، مردم خواستار تغییر در نظام سیاسی کشور هستند، دولت اسلام آباد تغییر می کند.

وی در ادامه افزود: اعتصاب «عمران خان» رهبر حزب انصاف و «طاهر القادری» رهبر حزب عوامی پاکستان در منطقه «رائیوند» محل اقامت نخست وزیر پاکستان در شهر لاهور تاثیر خواهد داشت و برای دولت نواز شریف مشکل به وجود می آورد.

لازم به ذکر است پس از انتشار اسناد پاناما، احزاب مخالف دولت پاکستان خواستار تشکیل کمیته رسیدگی به اموال و دارایی های خانواده نواز شریف شدند اما نواز شریف به بهانه جراحی قلب مدت دو ماه را در لندن گذراند تا از اعتراضات مردمی در پاکستان علیه خانوده وی کاسته شود.

پس از بازگشت نواز شریف به پاکستان، عمران خان رهبر حزب انصاف پاکستان و دیگر احزاب مخالف دولت، خواستار رسیدگی فوری به پرونده اسناد پاناما علیه خانواده نواز شریف شده اند و قرار است پس از اتمام تعطیلات عید قربان حزب انصاف و حزب عوامی پاکستان در لاهور دست به اعتصاب گسترده ای بزنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها