امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۳۷۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
بازیگر سریال «علی البدل» گفت: معتقدم قصه‌هایی که در روستا روایت می‌شوند بسیار محدود هستند و ناخواسته همه روستاها ظرفیت اتفاق‌های زیادی را ندارند. اما با همه این تفاسیر «علی البدل» شبیه هیچ سریال دیگری نیست و داستانی ویژه دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «هومن حاجی عبداللهی» بازیگر سریال «علی البدل» گفت: همه اتفاق‌هایی که برای تولید این سریال افتاد در نوع خود منحصر به فرد بود. از شخصیت پردازی گرفته تا بازی‌ها و نگارش و کارگردانی و گریم و لباس همه و همه در نوع خود بهترین بودند.

وی درباره نقش خود در این سریال ادامه داد: در «علی البدل» نقش فیضی مامور انتظامات روستا را بازی کردم. او فردی بسیار قانون مدار است که همراه با هادی کاظمی و بهرام افشاری از شخصیت‌های طنز سریال هستند.
 
 علی البدل

این بازیگر با اشاره به تفاوت «پایتخت» و «علی البدل» بیان داشت: پایتخت سادگی و روانی خاص خود را در نمایش دادن خانواده‌ای مازندرانی داشت، اما «علی البدل» در ناکجا آبادی است که خان بالادهی و پایین دهی با یکدیگر به مشکل برمی‌خورند.

بازیگر سریال «آقا و خانم سنگی» ادامه داد: شاید برخی از افراد این سریال را شبیه به سایر سریال‌هایی که در همین فضا ساخته می‌شود، بدانند اما معتقدم قصه‌هایی که در روستا روایت می‌شوند بسیار محدود هستند و ناخواسته همه روستاها ظرفیت اتفاق‌های زیادی را ندارند. اما با همه این تفاسیر «علی البدل» شبیه هیچ سریال دیگری نیست و داستانی ویژه دارد.

وی درباره ادامه دار شدن «علی البدل» نیز گفت: همه چیز بستگی به این دارد که استقبال مخاطب تا چه اندازه باشد وگرنه گروه تولید در ساخت ادامه این سریال مشکلی ندارند.

حاجی عبداللهی در قیاس کاراکتر رحمت در «پایتخت» و فیضی در «علی البدل» نیز گفت: شاید شخصیت رحمت خروس باز به خاطر لهجه مازنی که داشت بیشتر مورد توجه قرار گرفت، اما تا زمان پخش علی البدل نمی‌توانم پیش بینی کنم که مردم آن را به اندازه رحمت دوست دارند یا نه.
 
 علی البدل

وی درباره گریم خود در این سریال عنوان داشت: در «پایتخت4» به خاطر سبیل مصنوعی اذیت شدم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که برای این سریال از سبیل‌های خودم استفاده کنم و سبیل مصنوعی نگذارم و مابقی گریم شخصیت فیضی به هنر آقای مجید اسکندری و کوهزادی برمی‌گردد.

این بازیگر ضمن اشاره به چهارمین همکاری خود با سیروس مقدم گفت: همیشه از همکاری با سیروس مقدم لذت و آرامش خاطر بسیاری دارم و خوشحالم که با کارگردانی با سواد و با آرامش کار می‌کنم.

صداپیشه شخصیت پنگول درباره تولید ادامه سریال «پایتخت» و تولید سریال «سنگ پا» نیز بیان داشت: در این زمینه اطلاعاتی ندارم و باید از تهیه کننده سوال بپرسید. یادم است قرار بود تا «سنگ پا» قبل از «علی البدل» تولید شود، اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از بازیگران «علی البدل» از پیشکسوت‌های بازیگری هستند و من نیز به نوبه خودم از این همکاری بسیار لذت بردم و از اخلاق حرفه‌ای و کاری این افراد بسیار یاد گرفتم.

این دوبلور و بازیگر افزود: مدتی پیش به همراه همسرم سلیمه قطبی دوبله کارتون «نمو2» را به سرپرستی محمدرضا علیمردانی انجام دادیم و من به جای بابای دُری و فُک و همسرم به جای دُری صحبت کردیم. در کل به دوبله علاقه خاصی دارم، اما به دلیل اینکه از لحاظ مالی نمی‌توان روی این شاخه هنری حسابی باز کرد هر زمان که فرصت آزاد داشته باشم به سمتش می‌روم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها