امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۳۸۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
آمریکا حامی اصلی اسرائیل و داعش:
نیویورک تایمز درباره ورود نیروهای عملیات ویژه ی امریکا به سوریه نوشت آنها به منظور مشاوره و کمک نظامی به ترکیه در نبرد با داعش به سوریه اعزام شده اند. این در حالی است که بنا به اذعان رسانه های امریکایی، حتی تکفیری های مورد حمایت خود ترکیه و امریکا نیز از حضور مستقیم این دو کشور در سوریه ناراضی هستند و به آنها هشدار داده اند از شهرهای سوریه خارج شوند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، در آستانه سفر آقای روحانی به نیویورک و شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل در روزهای آینده، سایتهای خبری داخلی موافق و همسو با دولت سعی کردند این سفر را حائز اهمیت و پر دستاورد عنوان کنند.

اغلب سایتهای مذکور با ارجاع مخاطبین خود به سفرهای پیشین دولت یازدهم به قصد شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، اولین سفر رئیس دولت یازدهم و گفتگوی تلفنی وی با باراک اوباما را سرآغاز حل مسئله ی هسته ای ایران و توافق با 5+1 می دانند. این در حالی است که روزهای گذشته، ایام ناخوشایندی را برای مسئولین دولتی رقم زده بود زیرا آنها ناچار به اعتراف به این حقیقت شدند که طرف غربی در انجام تعهدات خود بدعهدی نموده است!

این اعتراف ها (+ و +) در حالی صورت می گیرد که منتقدین توافق بارها و بارها به دلیل گوشزد نمودن همین خصوصیت غرب یعنی غیر قابل اعتماد بودن، مورد عداوت و سرزنش های پی در پی دولت قرار می گرفتند و با برچسب دلواپس و بیسواد و افراطی و کاسب تحریم از سوی دولت رانده می شدند. اما با اینکه دستاورد آنهمه گفتگو و هزینه کردن از عزت ملی و حمایت رهبر بدون توجه به نصایح و راهبری های ایشان- طبق گفته ی خود مشاوره کنندگان تقریبا هیچ بوده است، دولت یازدهم بر برکات!! گفتگو و تعامل با جهان (یعنی کشورهای 5+1) اصرار دارد.

این درحالی است که عداوت های امریکا به عنوان طرفی که باید با انجام تعهداتش درخصوص برجام موانع را از پیش پای اقتصاد ایران بردارد، هنوز ادامه دارد و روز به روز بر مکر و فریب و موذی گری آن افزوده میشود. دولت و در راس آن جناب آقای روحانی برای ایمن ماندن از مکر کاخ سفید باید به طور مداوم فهرست خصومتهای شیطان بزرگ علیه ایران اسلامی را که به طور روزانه بر بلندای آن افزوده می شود- پیش رو داشته باشند و در عوض بی اعتمادی به منتقدین مشفق داخلی، در خصوص اعتماد خود نسبت به امریکای جنایتکار تجدیدنظر کنند.

امریکا، حامی اسرائیل

بخشی از ایمیل های هک شده ی کالین پاول وزیر پیشین امور خارجه ی امریکا که چندی پیش در فضای مجازی برملا شد، حاوی مطالبی درخصوص تجهیزات نظامی و سیاستهای جنگ طلبانه رژیم صهیونیستی بود که نشان میداد این رژیم، 200 کلاهک هسته ای دارد که رو به ایران نشانه رفته اند. پاول خطاب به نتانیاهو اذعان می کند: "بسیار بعید است که روحانیون ایران تصمیم به ساخت بمب اتمی داشته باشند" اما سیاستهای اسرائیل کماکان بر دشمنی با ایران و به بهانه ی مضحک ساخت بمب اتمی توسط ایران ادامه دارد.

پرواضح است که در مناسبات کنونی جهانی، استفاده کشورها از بمب اتمی امری غیرمحتمل و جاهلانه است و حتی مقامات امریکایی اعتراف می کنند که ایران به سمت ساخت بمب اتم نخواهند رفت؛ اما انتشار این خبر، حقیقت پلیدی ذات امریکایی ها را عریان تر از پیش هویدا میسازد که از سویی دست دوستی و صلح طلبی به سمت ایران دراز می کنند اما از سوی دیگر با رژیمی عهد اخوت بسته اند و بر حمایت از آن افتخار می کنند که جمیع رذالت ها و خصومتها علیه ایران را در خود جمع کرده است. آیا چنین کشوری قابل اعتماد است؟

امریکا حامی داعش

امریکا طی روزهای گذشته، در حالی موذیانه بر آتش بس در سوریه تاکید می کرد که از سوی دیگر در حال ساماندهی گسیل نیروهای خود به این کشور بود. نیویورک تایمز دیروز از ورود نیروهای عملیات ویژه ی امریکا به سوریه پرده برداشت و اعلام کرد آنها به منظور مشاوره و کمک نظامی به ترکیه در نبرد با داعش به سوریه اعزام شده اند. این در حالی است که بنا به اذعان رسانه های امریکایی، حتی تکفیری های مورد حمایت خود ترکیه و امریکا نیز از حضور مستقیم این دو کشور در سوریه ناراضی هستند و به آنها هشدار داده اند از شهرهای سوریه خارج شوند + و +.

اما نکته ی حائز اهمیت در اینجا، دورویی و نفاق امریکایی ها را بیش از پیش عیان میسازد. این کشور که حیات مخالفین دولت قانونی سوریه و همچنین تروریست ها (به عنوان ابزاری برای تضعیف اسلام و دولت های اسلامی مخالف اسرائیل) را در خطر می دید، از آتش بس دفاع کرد تا در فاصله ی کاهش فشار بر تروریستها به تقویت انان بپردازد، و در همین زمینه نیروهای خود را در قالب مستشار به خاک این کشور وارد کرد.

حال جای پاسخ به این پرسش است که چگونه می توان به دشمن قسم خورده ی جهان اسلام که به منافق صفتی و مکر و حیله علیه منافع جامعه ی مسلمین شهره است اعتماد کرد و گشایش در امور ملت اسلام را در گرو رابطه ی با او دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
ایناقدام یعنی تحکیم قدرت نظامی ترکیه جهت اشغال سوریه .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها