يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۳۸۴۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
به نقل از کانال تلگرامی 598
حمید رسایی نوشت: هر چند بنای استمرار این بحث را ندارم اما برادری در کانال تلگرام خود در نقد یادداشت بنده، ادعا کرده است که نقل قول درگوشی مبنی بر منع برخی از افراد در مظان کاندیداتوری، از طرف دفتر رهبر معظم انقلاب بوده است! لطفا ایشان آدرس بدهند که در کجا دفتر رهبر انقلاب چنین موضوعی را نقل کرده است؟!



یادداشت بنده به هیچ عنوان در صدد «نفی یا اثبات» انتساب نقل قولی به رهبری انقلاب نبوده چون چنین شأنی را برای خود قائل نیستم بلکه با توجه به مواضع علنی و صریح ایشان و بیانیه های رسمی دفتر رهبر انقلاب، نوشتم که این رفتار غلطی است که عده ای _ مثل همین مورد _ مطالبی را نقل می کنند و ادعا می کنند که این خبر را دفتر رهبری به صورت خصوصی به ما گفته اند یا رهبر انقلاب در جلسه خصوصی به فلانی اینطور گفتند و ... در موضوع برجام هم دیدیم که برخی نوشتند متن نهایی برجام متن متعادلی است و از خطوط قرمز رهبر انقلاب عبور نشده و ... تا جایی که فرماندهانی هم پیام تبریک فرستادند اما بعدا از زبان رهبر انقلاب شنیدیم که در برجام از خطوط قرمز عبور شده! و حالا همانها که می نوشتند برجام متن متعادلی است، به درستی از خطراتی که این متن متوجه نظام می کند، می نویسند.

بنابر این با تأکید بر اینکه متن اینجانب به هیچ عنوان در صدد «نفی یا اثبات» انتساب نقل قولی به رهبری انقلاب نیست اما سئوالم این است که اگر به صورت خصوصی فردی از رهبر انقلاب مشورت خواسته و ایشان نظرش بر نیامدن یا عدم حضور آن فرد باشد و چنین موضوعی هم صحت داشته باشد، فقط در زمان ثبت نام می توان تشخیص داد که آیا او به مشورتی که خواسته عمل کرده یا نه ! پس چرا برخی از الان قضاوت می کنند و در محافل حکم صادر می کنند! یادداشت بنده نه در تایید کسی بلکه دقیقا در نقد همین رفتارهاست برادر.

کانال حمید رسایی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
ضمناً این چه خصوصی است که الان 7 میلیارد از اون باخبرند!
پاسخ
برزگری
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
۱
۰
باسلام و تشکر از اقای رسایی که حرف کاملا منطقی می زنند ولی از اقای محمدی که من دایما کانال تلگرام ایشان را دنبال میکنم تعجب کردم .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها