أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۳۹۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
با کاهش محبوبیت صدراعظم آلمان به دلیل سیاست های مهاجرتی، احتمال شکست حزب وی در انتخابات ایالتی برلین بالا است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیش بینی می شود روز یکشنبه حزب محافظه کار دموکرات مسیحی آلمان، که آنگلا مرکل ریاست آن را برعهده دارد، در انتخابات ایالتی برلین شکست سنگینی را تجربه کند. این شکست بیانگر نارضایتی فزاینده مردم از سیاست های مهاجرتی صدراعظم آلمان خواهد بود.

در این میان، حزب ضدمهاجر «آلترناتیو برای آلمان» بیشترین سود را از نارضایتی مردم می برد. مردم آلمان به دلیل تصمیمات مرکل درخصوص گشودن مرزهای کشور به روی پناهندگان از صدراعظم آلمان ناراضی هستند. به همین دلیل، محبوبیت مرکل و حزب وی به شدت رو به کاهش است.

شکست سنگین حزب دموکرات مسیحی آلمان در این انتخابات فشار زیادی بر آنگلا مرکل وارد خواهد کرد. همچنین در پی شکست های متوالی در انتخابات ایالتی و عمیق تر شدن شکاف در اردوگاه محافظه کاران، مرکل در انتخابات فدرال سال آینده با چالش های جدی مواجه خواهد شد.

حدود دو هفته پیش نیز حزب دموکرات مسیحی در انتخابات ایالتی «مِکْلِنبورگ-فورپومِرن» از حزب آلترناتیو برای آلمان شکست سختی خورد.

در آخرین نظرسنجی انتخابات ایالتی برلین، حزب سوسیال دموکرات آلمان با کسب 23 درصد آرای احتمالی پیشتاز است و حزب دموکرات مسیحی آلمان با کسب 18 درصد و حزب آلترناتیو برای آلمان با کسب 14 درصد آرای احتمالی در رده های بعدی قرار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها