أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۳۹۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
همسر محسن سرخو، عضو فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران در جواب تخلفات ساختمان 9 طبقه در دربند تهران، با استناد به آیه 6 سوره حجرات، از مردم خواسته است که خبر را از منبع «فاسق» نپذیرند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شما نیوز، چند خبرگزاری معتبر در هفته گذشته فاش کردند که همسر محسن سرخو عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران، در سال 92 یعنی در ابتدای دوره عضویت همسرش در شورای شهر، اقدام به مشارکت در ساخت ساختمانی 9 طبقه در منطقه دربند تهران نموده است. این ساختمان که در نزدیکی مسیل هم ساخته شده، زیربنایی 2500 متری داشته و دارای سالن اجتماعات است.

که متاسفانه همسر سرخو بجای توضیح در مورد اصل موضوع رسانه ها را متهم به فاسق بودن کرد. اگر مسئولیت رسانه نور تاباندن بر نقاط تاریک و مبهم عملکرد مسئولان نباشد، پس رسانه چه کند؟

همسر محسن سرخو، عضو فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران در جوابیه خود به آیه ای از قرآن استناد کرده و بیان داشته است:

" یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ جاءَکُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَنْ تُصیبُوا قَوْماً بِجَهالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلی‏ ما فَعَلْتُمْ نادِمینَ "
سوره حجرات آیه (6)

ای مومنان هرگاه فاسقی خبری برای شما آورد (تصدیق مکنید تا) تحقیق کنید، مبادا به سخن چینی فاسقی از روی نادانی به قومی رنجی رسانید که سخت پشیمان گردید.

نسرین محمدی و محسن سرخو به جای جوابیه هایی که بیشتر به عذر بدتر از گناه شبیه است، از درگاه خداوند غفار، طلب مغفرت کنید و صد البته از پیشگاه مردم عزیز و به خصوص قشر زحمتکش کارگر که از عنوان آنان سوء استفاده شده است، طلب حلالیت کنید و مصداق "یصرون علی الحنث العظیم" نشوید.

تحصیل مال نامشروع از گناهان و از قضا جرایم قانونی است، بهتر نیست به جای فرافکنی و نامه نگاری های ملال آور، این اموال را به بیت المال برگردانده و بیش از این شرمنده مردم فهیم نشوید؟

جناب سرخو! عضو محترم خانه کارگر، رییس تعاونی کارگران، مدعی فراکسیون کارگری شورای شهر، این سؤالات را پاسخ دهید:

لطفا نحوه خرید زمین مصادره ای از بانک ملت را روشن کنید.

تبدیل پارکینگ به واحد مسکونی که قطعا مخالف قانون است را چگونه توجیه می کنید؟

آیا کارگران را با این همه مشکل اقتصادی به قناعت دعوت می کنید و خود به گونه دیگری عمل می کنید؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها