يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۳۹۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۶     ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
نسخه جشنواره فيلم سينمايي «رستاخيز» به كارگرداني احمدرضا درويش شب گذشته در جشنواره چهلچراغ به نمايش درآمد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فيلم سينمايي «رستاخيز» كه پس از 15 ماه تعليق در اكران توسط وزير ارشاد، در هيچ محفلي اكران نشده بود شب گذشته نسخه اصلي فيلم (كه در جشنواره فيلم فجر هم به نمايش درآمده بود) در پرديس ملت و در جشنواره چلچراغ ساعت 20 به نمايش درآمد. اين فيلم شب گذشته با اقبال خوبي مواجه شد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب كند.

بنابراين گزارش، آخرين اظهار نظر رئيس سازمان سينمايي درباره  فيلم «رستاخيز» اينگونه بود كه اميدواريم نسخه اصلي فيلم به نمايش درآيد و اين اتفاق در جشنواره چلچراغ پس از تعليق وزير ارشاد رخ داد. اختلاف نظر ميان رئيس سازمان سينمايي و وزير ارشاد يك بار ديگر علني‌ شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها