کد خبر: ۳۹۴۰۰۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
بازيگر سريال "پريا" گفت: هميشه منكر باند بازي و رابطه در سينما بودم، اما الان به اين نتيجه رسيده ام كه روابط، نقش مهمي را در سينما ايفا مي كند.
به گزارش پایگاه 598، اميررضا دلاوري بازيگر سينما و تلويزيون كه اين روزها بازي در سريال "پريا" را پشت سر گذاشته در گفت و گو با ميزان، از شروع مذاكرات براي بازي در يك فيلم خبر داد و گفت: فعلاً فعاليت چنداني ندارم به جز يك فيلم به كارگرداني حسين شهابي كه فعلاً در مرحله مذاكره است و قراردادش امضا نشده است. در صورت شروع همكاري فيلم براي جشنواره فيلم فجر آماده خواهد شد.

وي ادامه داد: در تلويزيون هم وضع به همين منوال است، دو كار پيشنهاد شده كه فيلمنامه هايشان را خوانده ام و هنوز معلوم نيست كدام يك از آنها را قبول كنم. پيشنهادات زيادي شده اما هيچكدام چنگي به دل نمي زدند جز اين دو كار كه هم كارگردانان خوبي دارند و هم كاراكتر، كاراكتر خوبي است.

دلاوري در پاسخ به كمرنگ شدن پس از بازي تحسين شده اش در فيلم "چ" به كارگرداني "ابراهيم حاتمي كيا" افزود: به نظر من بخشي بخت و اقبال بازيگر است و قسمت دوم اينكه بعد از بازي در 21 فيلم سينمايي هميشه منكر باند بازي و رابطه در سينما بودم اما الان به اين نتيجه رسيده ام كه روابط نقش مهمي را در سينما ايفا مي كند.

وي تصريح كرد: من همواره بازيگر بي حاشيه اي بودم و هميشه كار خودم را مي كردم. حدوداً 11 يا 12 فيلم سينمايي با كاركترهاي مختلف بازي كرده ام كه شما وقتي اينها را پيش هم بگذاريد شباهت زيادي به هم ندارند. ولي شما تا زماني كه از طريق دوست يا آشنا در اين جشنواره هاي سينمايي كانديدا نشويد كسي شما را به رسميت نمي شناسد.

بازيگر فيلم "چ" خاطرنشان كرد: من كار خودم را ادامه مي دهم و نمي خواهم به اين جريان وصل شوم. كار تئاتر خود را ادامه مي دهم و در آثار سينمايي معقول بازي مي كنم. پيشنهاداتي مي شود اما بعد از فيلم "خودزني" و "چ" كه نظر اكثريت به آنها مثبت بود، نقش هايي كه پيشنهاد مي شوند در حد اين آثار نبودند و ترجيح مي دهم همچنان به آثار سينمايي خوب و معقول فكر كنم.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها