أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۰۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
آفتاب یزد اگرچه در تیتر انتخابی خود، از بی‌اثر بودن انتقاد مخالفان FATF با عنوان «شکست پروژه مخالفان دولت»! یاد کرده ولی در متن گزارش مربوطه اعتراف کرده است که شورای عالی امنیت ملی متن امضاء شده FATF از سوی دولت را نپذیرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد با ذوق‌زدگی کودکانه‌ای در صفحه اول شماره یکشنبه خود تیتر زد «فرجام خوش FATF و IPC‌»! و نوشت «دو پروژه مخالفان دولت به صورت همزمان شکست خورد»!

ذوق‌زدگی این روزنامه زنجیره‌ای در حالی است که انتقادهای کارشناسانه منتقدان FATF نهایتا به نتیجه رسید و شورای عالی امنیت ملی با وارد دانستن این انتقادات و کارشناسانه خواندن آن، 5 شرط که در صورت پذیرش از سوی حریف، روح و متن FATF  را تغییر می‌دهد، موافقت کرده است.

آفتاب یزد اگرچه در تیتر انتخابی خود، از بی‌اثر بودن انتقاد مخالفان FATF  با عنوان «شکست پروژه مخالفان دولت»!  یاد کرده ولی در متن گزارش مربوطه اعتراف کرده است که شورای عالی امنیت ملی متن امضاء شده FATF از سوی دولت را نپذیرفته و قابل قبول بودن آن را فقط در گرو 5 شرطی دانسته که به آن افزوده است. حالا باید از آفتاب‌یزد پرسید؛ اگر FATF همانگونه که دولت امضاء کرده است قابل قبول بود و انتقادهای منتقدان، کارشناسانه و دقیق نبود، چرا شورای عالی امنیت ملی، نقد منتقدان را پذیرفته و با افزودن 5 شرط به آن، متن امضاء شده دولت را تغییر داده است؟!

گفتنی است، با مراجعه به مطالب منتشره از سوی روزنامه‌های زنجیره‌ای مخصوصا روزنامه‌های درجه چندم آن نظیر آفتاب یزد به وضوح می‌توان دید که اطلاع دقیقی از متن FATF  و یا IPC ندارند و مانند همیشه فقط «به فرموده» می‌نویسند! این روال در مباحث مربوط به برجام نیز به روشنی قابل دیدن بود به گونه‌ای که امروز با مراجعه به آن مقالات و گزارش‌ها و مقایسه آن با اعتراف صریح مسئولان دولتی و اعضای ارشد تیم هسته‌ای درباره بی‌اثر بودن برجام و دستاوردهای تقریبا هیچ آن، می‌توان دید که روزنامه‌هایی مانند آفتاب‌یزد تا چه اندازه در تحلیل‌ها و تفسیرهای خود دم‌دستی هستند!

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها