أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۲۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
پاسخ به چرایی خالی بودن جایگاه استقلالی‌ها در دربی
شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از هواداران متمول و به اصلاح دلسوز پرسپولیسی که در این چند وقته سخت در تلاش است تا دوباره به فوتبال بازگردد توانسته شرایطی را فراهم کند که بلیت‌های زیادی را از جایگاه استقلالی‌ها خریداری کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، هشتاد و سومین دربی پایتخت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید ولی هنوز هم پاسخی قانع کننده برای این سوال که چرا جایگاه استقلالی‌ها خالی بود ارائه نشده است.

هرچند در برنامه نود تلاش شد تا به این پرسش جواب داده شود ولی هنوز هم ابهامات زیادی در این خصوص وجود دارد.

سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفتگوی تلفنی در برنامه 90 اعلام کرد: " ما هنوز در طبقه دوم تفکیک جایگاه‌ها را انجام نداده‌ایم به همین خاطر همان طور که درتصاویر مشخص است تماشاگران پرسپولیس بلیت ‌های جایگاه‌های استقلال را خریداری کردند و به سمت مقابل رفتند و به صورت فشرده و در راهروها نشستند."

این یکی از محتمل‌ترین سناریوهایی است که برای پاسخ به این سوال آمده است. ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از هواداران متمول و به اصطلاح دلسوز پرسپولیسی که در این چند وقته سخت در تلاش است تا دوباره به فوتبال بازگردد توانسته شرایطی را فراهم کند که بلیت‌های زیادی را از جایگاه استقلالی‌ها خریداری کند.

اما نکته جالب این ماجرا این است که وی برای خوشایند هواداران سرخ‌پوش این کار را نکرده است بلکه وی به دلیل اختلافی که با یکی از اعضای هیات مدیره استقلال که رابطه خوبی با وزارت ورزش داشته این کار را کرده تا با خالی ماندن جایگاه استقلالی‌ها هم نامی برای خود در میان هواداران پرسپولیسی دست و پا کند و هم دهن کجی به وزارت ورزش و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال کرده باشد.

گفته می‌شود این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با توجه به رابطه خوبی که با وزارت ورزش داشته قرار بوده که این به اصطلاح هوادار سرخ‌پوش را وارد هیات مدیره پرسپولیسی‌ها کند ولی چون این کار را انجام نداده است، این فرد متمول با خریداری بلیت درصدد انتقام‌جویی از وی بوده است.

سوال اصلی این است که چرا باید اجازه داده شود یک فرد با احساسات هواداران سرخابی بازی کند و با نام "عاشق" پرسپولیس به دنبال انتقام جویی از دیگران باشد و با این کارها به دنبال کسب اعتبار از دست رفته خود در میان هواداران باشد.

این دربی با تمامی حواشی خود به پایان رسید ولی امیدواریم تا مسئولان با نظارت بیشتر مانع سودجویی برخی از هواداران به اصطلاح دلسوز باشند، چرا که خالی بودن سکوها به نفع هیچ کس نیست وتجربه نشان داده است کسب اعتبار از جیب هواداران یکی از کثیف‌ترین کارهای ممکن است که این روزها در فوتبال ما درحال باب شدن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها