يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۴۳۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۵
زائران دانشجوي دانشگاه هاي غيرانتفاعي سراسر كشور مي توانند از سال تحصيلي جديد به مدت یک نیمسال تحصیلی ، از دوره آموزشي در دانشگاه امام رضا(ع) بهره مندشوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون آموزشي دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) گفت: بنا به دستور حجت الاسلام و المسلمين رئيسي؛ توليت آستان قدس رضوي با هدف تشويق و ترغيب دانشجويان به امر زيارت و بهره مندي هر چه بيشتر آنان از فيوضات معنوي بارگاه منور رضوي، دانشجويان دانشگاه هاي غيرانتفاعي خارج از مشهد مي توانند يك نيمسال از دوران تحصيل خود را به عنوان مجاور حرم مطهر علي بن موسي الرضا(ع) در اين شهر سپري كنند.

مجتبي بهنام با تاكيد بر اينكه برگزيدگان علمي و فرهنگي در اولويت پذيرش دانشجوي ميهمان هستند، افزود: از هر دانشگاه غيرانتفاعي پنج دانشجو مي تواند در صورتي كه در يكي از رشته هاي مشابه رشته هاي دانشگاه امام رضا(ع) در مقاطع مختلف مشغول تحصيل هستند، يك نيمسال تحصيلي را در شهر مقدس مشهد به تحصيل مشغول شوند.

وی با اشاره به امتيازات اين طرح گفت: در اين طرح دانشجويان مي توانند از خوابگاه رايگان برخوردار شوند و تنها شهريه متغير از آنان دريافت مي شود.

گفتني است؛ دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) داراي دو مجموعه مستقل آموزشي ويژه برادران و خواهران در پرديس هاي اسرار و رضوان، 60 عضو هيئت علمي، 400 استاد مدعو و 60 رشته مختلف در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها