أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۴۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۰۱ مهر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3 آخرین بازی فالکائو البته برای او خاطره تلخی داشت چون با پیروزی ایران و حذف برزیل از یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال همراه بود.

 

فالکائو دقایقی پیش با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت:" این تصویری از آخرین لحظات حضور من در دنیای فوتسال است. همه چیز از سال 2000 و در گواتمالا شروع شد. خاطرات فراوانی در این مدت برایم رقم خورد و به تک تک لحظات حضورم در فوتسال چه در شکست ها و چه در پیروزی ها افتخار می کنم.

ورزش مثل یک تله ای است که گرفتارش می شویم. حس مبارزه، تسلیم نشدن و همیشه بیشتر خواستن را اینجا یاد می گیرید. همیشه اینطور بوده و خواهد بود. امیدوارم توانسته باشم در این مدت میراث خوبی از خودم به جای گذاشته باشم. کار آسانی نبود ولی همیشه باید به پیشرفت ادامه داد. متشکر از همه."

 

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها