أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۵۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۳ مهر ۱۳۹۵
برگزای بیش از ۱۰۰ جشن در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان؛
با هدف بزرگداشت اعیاد بزرگ مسلمانان و دهه ولایت که از جایگاه خاصی درمیان شهروندان برخوردار است، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان و معاونین فرهنگی مناطق 15گانه شهرداری اصفهان، بیش از 100 جشن‌ و برنامه‌ شاد و مفرح را در جای جای شهر برگزار می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تيتر شهر، هادی نباتی‌نژاد ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت اظهار کرد: با هدف بزرگداشت اعیاد بزرگ مسلمانان و دهه ولایت که از جایگاه خاصی درمیان شهروندان برخوردار است، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان و معاونین فرهنگی مناطق 15گانه شهرداری اصفهان، بیش از 100 جشن‌ و برنامه‌ شاد و مفرح را در جای جای شهر برگزار می‌کنند.

وی افزود: این جشن‌ها با حضور گَسترده شهروندان در تمامی مناطق شهر اصفهان و در کانون‌ها و مراکز فرهنگی مساجد مناطق، پارک‌ها و بوستان‌های محلی، ورزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و در دل محلات شهر برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان ادامه داد: جشن پرتو ولایت،نشست‌های قرآنی، رصد ستارگان، شب‌نشینی خانوادگی، مسابقات ورزشی جام ولایت، پیاده‌روی خانوادگی، همایش دوچرخه‌سواری، اجراینوازندگی باستانی، سفره‌های همدلی (طولانی‌ترین سفره ناهار)، شب شعرغدیر، جشن‌های بزرگ عید غدیر، برپایی ایستگاه صلواتی، پاتوق نقد وبررسی فیلم‌های کوتاه، نمایشگاه و جشن 7 آسمان ستاره، مسابقه نقاشیویژه کودکان با موضوع غدیر، نمایشگاه طلوع ولایت، حضور اتوبوس کودکو سینما و ... از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها و جشن‌های متنوعی است که در دهه ولایت در تمامی مناطق 15گانه شهر در حال برگزاری است.

نفرات برتر مسابقات قرآنی خانواده بزرگ شهرداری اصفهان معرفی می‌شوند

وی در ادامه با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه هفتمین جشنواره«لحظه‌های آسمانی» (مسابقات قرآنی ویژه خانواده بزرگ شهرداریاصفهان) گفت: این مراسم توسط روابط عمومی شهرداری اصفهان روز جمعه با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، مدیران شهری و خانواده بزرگ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

نباتی‌نژاد بیان کرد: هفتمين مسابقات قرآنی ويژه کارکنان و خانوادهکارکنان شهرداري اصفهان و سازمان‌هاي تابعه در ماه مبارک رمضان ودر بخش‌هاي کتابخواني، حفظ و مفاهيم سوره انسان، احکام و روزنامهدیواری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در سال‌های گذشته با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار می‌شد، افزود: امسال این مسابقات با تشکیل ستاد جشنواره متشکل از نمایندگان روابط عمومی شهرداری اصفهان، معاونتفرهنگی اجتماعی شهرداری، بسیج، مدیریت امور اداری و رفاه شهرداری و ستاد اقامه نماز برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این مسابقات بیشاز هزار نفر ثبت‌نام کرده و در نهایت بیش از 700 نفر از خانواده بزرگشهرداری اصفهان در مسابقات شرکت کردند و نفرات برتر هر رشته در بخش‌های خواهران و برادران مشخص شدند.

وی اضافه کرد: در بخش احکام 256 نفر، در بخش حفظ و مفاهیم قرآن150 نفر، در بخش کتابخوانی 163 نفر و در بخش روزنامه دیواری نیز 110 شرکت‌کننده با هم به رقابت پرداختند.

نباتی‌نژاد افزود: در پایان این جشنواره به نفرات برتر به رسم یادبودجوایزی مانند سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر اهدا خواهد شد.

گفتنی است آیین اختتامیه هفتمین جشنواره «لحظه‌های آسمانی» روزجمعه مورخ 26 شهریورماه از ساعت 16 در تالار کوثر واقع در سه راه حکیم نظامی برگزار می‌شود.

چشم همه محله‌های اصفهان در دهه ولایت روشن می‌شود/ برگزاری آیین اختتامیه هفتمین جشنواره قرآنی «لحظه‌های آسمانی»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها