يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۴۵۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۳ مهر ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، از ابتدای فصل گذشته کارشناسان برنامه نود به هر یک از بازیکنان لیگ برتر که در هر مسابقه بیشتر از 30دقیقه به میدان بروند، نمره‌ای بین یک تا شش می‌دهد که این نمره هر چقدر پایین‌تر باشد، بهتر است. این تقلیدی از سیستم قدیمی ارزشیابی مجله کیکر در آلمان است که در یک سال‌ونیم گذشته توسط عادل و همکارانش در مورد لیگ برتر ایران پیاده می‌شود. در این میان یکی از انتقاداتی که از فردوسی‌پور به عمل می‌آید این است که تا زمان روی آنتن رفتن نود، نمرات بازیکنان در سایت برنامه به روزرسانی نمی‌شود! در حقیقت عادل فردوسی‌پور که نمی‌خواهد مخاطبانش را از دست بدهد، اعلام نمرات را تا زمان پخش برنامه به تعویق می‌اندازد. یعنی اگر یک مسابقه روز چهارشنبه یا پنجشنبه هم برگزار شود، مخاطبان نود برای آگاهی از نمرات بازیکنان باید 5 یا 6روز انتظار بکشند!

در برنامه هفته قبل نود اما اتفاق جالب‌تری در این مورد رخ داد. عادل در قسمت مربوط به بررسی داربی83، نمرات بازیکنان پرسپولیس و استقلال را برای اولین بار اعلام کرد. بر این اساس در تصاویری که پخش شد، جلال حسینی از این برنامه نمره متوسط «3» گرفته بود، اما وقتی به سایت برنامه مراجعه می‌کنید، مقابل نام کاپیتان پرسپولیس نمره نسبتا خوب «2.5» درج شده است! معلوم نیست چه اتفاقی رخ داده که برای حسینی دو نمره متفاوت در شهرآورد لحاظ شده! به هر حال دو تصویر از این ناهماهنگی عجیب و غیرحرفه‌ای را می‌بینید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها