يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۴۶۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۳ مهر ۱۳۹۵
سه سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تحت عنوان «تبیین مفهوم مدیریت شهری»، «دوره اول مبانی نظری الگو» «پیوست الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی برای برنامه ششم کشور» ۱۲ مهر ماه رونمایی خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، طی مراسمی در حوزه علمیه مروی تهران از 17 دوره از اسناد پژوهشی مرتبط با اولین نقشه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرده‌برداری می‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی (تولیت آستان قدس رضوی) حجت‌الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت) و حمیدرضا حاجی‌بابائی (رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم) سخنرانی خواهند کرد. این مراسم 12 مهرماه سال جاری از ساعت 9:30 صبح در حوزه علمیه مروی تهران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است اولین نقشه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به بیش از صد سؤال اساسی در حوزه اداره جامعه با نگاه دینی جواب می‌دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها