أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۶۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۰۳ مهر ۱۳۹۵
معاون فرمانداری قصرشیرین گفت: امکان تردد ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی استان‌ های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه از طریق مرز سومار فراهم شده است.
به گزارش پایگاه 598، نعمت‌الله نازپرروده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به یاری خداوند متعال امکان تردد ۵۰ هزار از زوار اربعین حسینی استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه از طریق مرز سومار در قصرشیرین فراهم شده است.

وی از آمادگی کامل برای تردد زوار از مرز سومار خبر داد و گفت: شهرستان قصرشیرین از امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این مهم برخوردار است و از امتیازاتی همچون ۱۲ هتل با درجات مختلف، ۲۰ مهمانسرا و مهمانپذیر و پارکینگ مناسب برای زوار بهره‌مندیم.

نازپرورده افزود: در جلسه‌ای که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار گیلانغرب و مدیر امنیتی انتظامی استانداری داشتیم مقرر شد تا پذیرای زوار از سه استان باشیم و پیشنهاد شد تا بخشی از امور به قصرشیرین و بخشی به گیلانغرب محول شود.

وی با ادامه توضیحات پیرامون مطلب فوق متذکر شد: انجام امور گذرنامه‌ای زوار به دلیل وجود امکانات و امکان ارائه خدمات در قصرشیرین مهیا است همچنین امکان انتقال زوار را داریم و زائران بدون معطلی از مرز خواهند گذشت.

نازپرورده ضمن اعلام آمادگی برای بازگشت زوار از مرز سومار گفت: مرز سومار بهترین مرز برای تردد زوار است و امکانات و رفاهیات خوبی در قصرشیرین مهیا است و بهترین جاده و نیز آسایش و آرامش برای زوار فراهم است.

معاون فرمانداری قصرشیرین از افزایش گیت‌های خروج مسافر در قصرشیرین خبر داد و گفت: این اقدام برای تسریع در تردد زوار انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها