أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۶۶۰
زمان انتشار: ۰۰:۲۵     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
ارتش سوریه در ادامه هجوم موفق به اردوگاه حندرات در شمال شهر حلب، شهرک «شقیف» را هم به تصرف خود درآورد تا محور شمال حلب کاملا تحت کنترل ارتش دربیاید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پس از عملیات موفق ارتش سوریه و لواء القدس (فلسطینیهای‌ متحد ارتش) در محور «اردوگاه حندرات» در شمال شهر حلب، شهرک صنعتی شقیف هم به کنترل کامل ارتش در آمد.

در ادامه پیشروی ارتش در محور اردوگاه حندرات، بیمارستان کندی هم آزاد شد. این بیمارستان یادآور مقاومت اسطوره‌ای شماری از نیروهای سوری است که تا آخرین گلوله خود در محاصره جبهة النصره مقاومت کردند و سرانجام پس از اتمام مهمات، به دست النصره و احرار الشام به رگبار بسته شدند.

با تصرف ارتش سوریه در محور اردوگاه حندرات و شهرک صنعتی شقیف که در غرب و شرق آن دو پایگاه ارتش سوریه نیز آزاد شد، محور شمالی شهر حلب کاملا در تصرف ارتش سوریه در آمد.

همزمان با پیشروی ارتش سوریه در شمال حلب، اختلافات داخلی میان گروههای تروریستی افزایش یافته است.

فعالان نزدیک به گروههای مسلح، «احرار الشام»، «فیلق الشام»، و «الجبهة الشامیة» را به عقب‌نشینی ناگهانی از محور «اردوگاه حندرات» متهم می‌کنند و می‌گویند که این عقب‌نشینی نیروهای جبهة النصره را مجبور کرد که آنان نیز عقب‌نشینی کنند.

 

اندازه بزرگتر نقشه اینجا    

اندازه بزرگتر نقشه اینجا    

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها