أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۴۶۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
شهاب حسینی در افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت:
آیین افتتاحیه چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با حضور فعالان عرصه هنر و سینما در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی جشنواره، در این مراسم محمد خزاعی، دبیر جشنواره گفت: محفل سینمایی ما که به عطر حضور و انفاس قدسیه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس، مقاومت جهانی دنیای اسلام و مدافعان حریم شریعت و اهل‌بیت آراسته است شاید از سایر محافل پر زرق و برق سینمایی چه در داخل کشور و چه در سایر کشورها متفاوت باشد اما سینمای مقاومت عرصه حضور سینه‌سوختگانی است که فرش قرمز حضورشان در جشنواره را از سرخی خون مردان و زنان آزاده‌ای وام می‌گیرند که در تقابل با سیاهی، ظلم و انحراف و بی‌عدالتی، قفل قفس جسم خاکی‌شان را با صلابت اراده شکستند و به ملکوت پر گشودند.

در ادامه این مراسم، با پخش کلیپ‌هایی مجزا و اهدای هدایا از خانواده‌های شهید غضنفر رکن‌آبادی، شهید سعید سیاح‌طاهری، زنده‌یاد فرید کشن‌فلاح و مرحوم فرج‌الله سلحشور تقدیر شد.

همچنین دکترمحسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین افتتاحیه جشنواره مقاومت گفت: مقاومت فقط در صحنه رزم نیست، مقاومت نیاز به عشق و قلم دارد. مقاومت نیاز به جوششی دارد که افکار عمومی را از تردید پاک کند. هیچ ابزاری مانند هنر، تاثیرگذار نخواهد بود.

در ادامه مراسم برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره چهاردهم معرفی شدند که در بخش جایزه ویژه مرحوم فرج‌الله سلحشور جایزه ویژه بهترین بازیگری به شهاب حسینی برای بازی در سریال «شوق پرواز» تعلق گرفت که وی پس از دریافت جایزه خود با خواندن آیه‌ای از قرآن درباره روزی گرفتن شهدا نزد پروردگار گفت: خوشحالم که در زندگی در نقش شهید بابایی بازی کردم. این نقش به من زندگی داد و دوست داشتم به دستان شهید بابایی بوسه بزنم که میسر نیست اما حالا این جایزه را به جایگاه اصلی خودش یعنی فرزندان برومند شهید بابایی تقدیم می‌کنم.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها