أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۷۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۴ مهر ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، با وجود اینکه برخی منابع خبر از حضور اشکان دژاگه در لیگ چین می دانند، گویا مصدومیت بازیکن برزیلی العربی معادلات را به هم ریخته است.

باشگاه العربی دو ماه پیش با خیمنز به عنوان جانشین اشکان قرارداد امضا کرده بود و در تلاش بود تا قرارداد هافبک ایرانی را با کسب رضایتش فسخ کند اما مصدومیت دوباره پاولینهو، لژیونر برزیلی العربی فعلا کار را به نفع اشکان پیش می برد.

ناگفته نماند صلا الملا، رئیس تیم‌های فوتبال باشگاه العربی در مصاحبه با روزنامه الوطن قطر پیرامون تأخیر در ثبت قرارداد لوئیز خیمنز و جایگزینی نام این بازیکن به جای اشکان دژاگه در فهرست بازیکنان خارجی این تیم گفته بود: ما می‌خواهیم همکاری خود را با اشکان دژاگه خاتمه دهیم.

همین صحبت ها سبب شده بود برخی از چین به عنوان مقصد دژاگه نام ببرند اما با توجه به مصدومیت خیمنز، شرایط کمی فرق کرده است. باید منتظر ماند و دید سرانجام کار اشکان با العربی به کجا ختم می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها